Beantwoord

SlamTV! hapert af en toe, geeft raar geluid.

• 12 augustus 2017
  • 54 reacties
  • 790 keer bekeken

Toon eerste bericht

54 reacties

Reputatie 7
Badge +18
KS zegt net gewoon laten komen, mocht alles aan mijn kant in orde zijn, dan koppelt die het weer terug aan de TD, want die wil het niet oppakken zolang er geen monteur hier is geweest. Dus ik laat hem wel komen. 😉 Ze hebben geen melding van Slam! gehad dat er een storing is.Oké, laat hem dan maar inderdaad komen, geef hem een glas cola. Dan kan ie zelf effe naar Slam!TV kijken! 🤣 😁
Reputatie 7
Dat ''gefriemel'' van het logo zal wel iets tegen inbranden ofzo zijn. Want dat heeft verder geen invloed. Als dat gebeurt gaat het beeld en geluid verder gewoon door.

Op de site van Slam zelf zie ik overigens nergens meer een live stream van TV. Die wás er volgens mij wel.
Ik kan alleen https://www.slam.nl/slam-tv/ vinden, maar daar nergens een live-tv-stream.
Reputatie 7
Badge +18
Dat ''gefriemel'' van het logo zal wel iets tegen inbranden ofzo zijn. Want dat heeft verder geen invloed. Als dat gebeurt gaat het beeld en geluid verder gewoon door.Dat was eerst niet hoor @PeterG, dat heeft die logo nog nooit gedaan.
Reputatie 7
Badge +18
Via deze site is die wel te zien. @PeterG. 😊
Reputatie 7
Badge +11
Tuurlijk, is de monteur er, doet SlamTV het ineens perfect. Kon dus niks doen.
Tip om het wel te blijven melden en met tijdstippen, dan kunnen ze de stream nakijken of er onregelmatigheden ontstaan.
Reputatie 6
Badge +8
Tuurlijk, is de monteur er, doet SlamTV het ineens perfect. Kon dus niks doen.
Tip om het wel te blijven melden en met tijdstippen, dan kunnen ze de stream nakijken of er onregelmatigheden ontstaan.

Bij ons werkt Slam!TV ineens ook weer goed. Alleen het logo doet raar.
Reputatie 7
Badge +11
Hier werkt die ook weer goed inmiddels. Maar ik trap er niet zo heel snel meer in. Hou het nog even in de gaten.
Reputatie 7
Badge +11
Hele ochtend en middag gekeken, behalve het logo dat vaag doet, geen rare blokjes en robotgeluiden meer. TD belde ook dat hun gisteren meerdere meldingen hadden gehad, en dat naast mij, ook alle andere ''tickets'' zijn afgemeld.
Ik juig nog niet te vroeg, maar voor nu is het opgelost.
Slam! werkt weer als een trein en betreft dat logo dat is t effect gewoon.

Problem solved case closed.
Reputatie 7
Misschien kwam het hier door.
Reputatie 7
Badge +11
Up! Het is weer begonnen. Het robotgeluid en de storingen. Wordt er zo langzamerhand echt knettergek van. Puur omdat KPN ook geen fatsoenlijk alternatieve zender in het pakket heeft zitten.
- MTV Gecensureerde muziek zonder scheldwoorden als fuck, shit enzo, heel irritant aan elkaar gemixt.
- SlamTV!, niet naar te luisteren omdat de zender steeds stoort.
- Xite en Xite 4K, lopen allebei in een loop met weinig muziekvariatie. Dus irriteert ook.

Please Fix SlamTV! of gooi een fatsoenlijke muziekzender in het pluspakket 😉.
Reputatie 7
Badge +11
TD gaf gister aan dat als het weer gebeurd er een ticket heropend kon worden. Nu moet ik weer 2 uur thuisblijven en moet er weer een monteur voor katsehupperderpup komen. Lekker efficiënt werken KPN 😉.

@Justin_ Kan dit niet anders? Niet te doen dit 😉.
Reputatie 7
Please Fix SlamTV! of gooi een fatsoenlijke muziekzender in het pluspakket 😉.Voor muziek luister ik radio. Of zit je echt urenlang naar het scherm te staren als je een muziekzender aan hebt, Chris ... ? 😯
Slam! FM 816
Reputatie 7
Badge +11
Hier het voorbeeld voor het geval dat het allemaal weer als werkend wordt aangeslingerd. Heb alles even snel aan elkaar gehangen met een goedkoop programma met watermerk, maar heb geen zin om voor een voorbeeld geld uit te geven 😉.

Please Fix SlamTV! of gooi een fatsoenlijke muziekzender in het pluspakket 😉.Voor muziek luister ik radio. Of zit je echt urenlang naar het scherm te staren als je een muziekzender aan hebt, Chris ... ? 😯
Slam! FM 816

Ja maar vind clippies kijken stiekem heel erg leuk 😉.
Reputatie 7
- MTV Gecensureerde muziek zonder scheldwoorden als fuck, shit enzovoor katsehupperderpup komen.Grappig deze verlate zelfcensuur ...😜
Reputatie 7
Badge +11
- MTV Gecensureerde muziek zonder scheldwoorden als fuck, shit enzovoor katsehupperderpup komen.Grappig deze verlate zelfcensuur ...😜
🙊
Reputatie 7
Badge +28
Niet Justin, maar ik zet dit graag nogmaals uit. Ik heb SlamTV nu een paar minuten aanstaan en hoor en zie ook haperingen. Onder het logo verschijnt ook af en toe tekst dat daar niet hoort. Een monteur kan hier niet zoveel aan doen, het zit in de invoer vanuit Slam naar KPN. Je filmpje is ontzettend handig, die heb ik meegestuurd naar de technische dienst. Ik ga ervan uit dat er op korte termijn een belletje naar Slam uitgaat om tot een oplossing te komen. Goed dat je het hier meldt 🙂
Reputatie 7
Badge +11
Niet Justin, maar ik zet dit graag nogmaals uit. Ik heb SlamTV nu een paar minuten aanstaan en hoor en zie ook haperingen. Onder het logo verschijnt ook af en toe tekst dat daar niet hoort. Een monteur kan hier niet zoveel aan doen, het zit in de invoer vanuit Slam naar KPN. Je filmpje is ontzettend handig, die heb ik meegestuurd naar de technische dienst. Ik ga ervan uit dat er op korte termijn een belletje naar Slam uitgaat om tot een oplossing te komen. Goed dat je het hier meldt :)

Haha geen probleem @Joran, ik zag Justin mijn bericht het laatste liken vandaar dat ik zijn naam noemde.
Dank dat je het filmpje meestuurt. Ik dacht ik moet even bewijs bij elkaar smokkelen 😉. Kan jij dan de monteur cancellen? Want de KS medewerker bleef erop staan dat het verplicht was omdat anders de TD niets wou doen. Als ik het zelf zou cancellen weet ik niet of er dan wel actie wordt ondernomen omdat dan de klant ''weigert'' 😉
Reputatie 7
Badge +28
De afspraak is bij dezen geannuleerd!

Bij de helpdesk is het iets lastiger om duidelijk te krijgen dat er een algemene storing is. De kans dat dezelfde medewerker meerdere klanten spreekt die problemen hebben met één TV-zender is niet zo groot. Ook is het wat lastig om te testen tijdens een gesprek. Wij kunnen online makkelijk zien dat er meer meldingen binnenkomen en kunnen het testen op een testopstelling. Ik denk dat de monteur goed is bedoeld maar in dit geval niet nodig. Ik hou je op de hoogte van het onderzoek 🙂
Reputatie 7
Filmpje doet het hier niet. Geeft ouderwets sneeuw/ruis met melding "er is een fout opgetreden".
Maar ik geloof je direct. Houdt het echter niet zo lang vol om naar Slam!TV te kijken. Zal m'n leeftijd zijn 😉
Reputatie 7
Badge +28
Klopt, direct op Youtube werkt wel: https://www.youtube.com/watch?v=zX3Dp-RTXiI&feature=youtu.be
Reputatie 6
Badge +8
@ChrisWissink, @Joran,

Ik durf het haast niet te zeggen maar hier doet Slam!TV opnieuw normaal! Het lijkt er dus sterk op dat de problemen alleen in de ochtend en middag spelen?

Dan heb jij het over tekst onder het logo Joran. Welke tekst bedoel je? Slam!TV laat namelijk wel eens tekst onder het logo lopen. (bijv zoals nu Slam! Non stop)
Reputatie 7
Badge +28
Hier hapert het duidelijk minder, nog wel af en toe wat kleine storingen. Het ging inderdaad om de tekst onder het logo. Daar stond iets als {status: 'no message', message: []}. Staat vast los van dit probleem maar wel opvallend in combinatie met de rest van de storingen.
Reputatie 6
Badge +8
Hier hapert het duidelijk minder, nog wel af en toe wat kleine storingen. Het ging inderdaad om de tekst onder het logo. Daar stond iets als {status: 'no message', message: []}. Staat vast los van dit probleem maar wel opvallend in combinatie met de rest van de storingen.

Duidelijk! Inmiddels zie ik inderdaad dat er nog steeds storingen voorbij komen. Hopelijk kan de TD dat snel oplossen. Al zal het waarschijnlijk aan Slam!TV liggen.
Reputatie 7
Badge +11
@Joran Hij moet gewoon niet haperen. Misschien moet Slam! er maar eens even een ''Slam'' aan de server geven. 🤛🏼 😅 , Het is gewoon raar, dat het gisteren weer perfect draait, vanmiddag weer dikke drama is en het nu ''wel mee valt''. Vreemde issue.
Vervelend is het wel, maar hopelijk heeft TD nu wel genoeg ''bewijs'' om het probleem helemaal te tackelen.
We horen het wel weer. 🙂

Reageer