Beantwoord

Slecht beeld bij RTL zenders

  • 20 December 2019
  • 5 reacties
  • 577 keer bekeken

Ik ben darts aan het kijken op rtl 7 en het beeld stottert en hapert heel erg. Heb even rond gevraagd en ik ben helaas niet de enigste. Zelfs op de telefoon kan ik het niet zien. Klopt het dat er een storing is? Regio Enschede. Rtl zenders

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 21 December 2019, 16:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Almere ook!!

Reputatie 7

Dit lijkt een landelijke storing bij alle RTL zenders.

Ook in de iTV app is het raak.

Reputatie 5
Badge +8

En ook in Amsterdam, gelukkig heb ik nog genoeg opgenomen programma’s 🙂

Reputatie 6
Badge +9

Dit staat in een schotelforum:

 

Op dit moment is er een storing gaande in de aanvoer (media-gateway) van de RTL zenders naar de meeste TV aanbieders, bij Ziggo en KPN blokt de boel en is het beeld niet om aan te zien.

 

Canal Digitaal heeft blijkbaar een eigen lijntje vanaf het RTL gebouw dus op de schotel is het beeld gewoon goed. Echter de uitzendingen op  RTL4 zijn toch stopgezet en er staat EVEN GEDULD in beeld omdat ze waarschijnlijk door hebben dat 90% hun uitzendingen niet meer kunnen volgen.. Op RTL5,7,8 loopt het programma gewoon door.

Reputatie 7

Hi all, er is gisteren inderdaad een storing geweest bij de RTL zenders. Dat is later gisteravond verholpen, als het goed is kunnen jullie nu allemaal weer naar RTL kijken zonder storingen