Beantwoord

Slechte kpn i tv op mn tablet

  • 13 April 2019
  • 7 reacties
  • 115 keer bekeken

Na al heel veel ellende met de kpn gehad te hebben,stopt nu opeens mijn kpn i tv steeds om klokslag 00.00 uur op mn tablet,mijn router en modem staan op nog geen 2 meter afstand!!! Inmiddels word ik dood en doodziek van de service die kpn geeft.ik volg programma's die ik hierdoor niet af kan zien...hoe vervelend is dit.ik zal dit helaas weer doorgeven aan de consumentenbond. Ik betaal n hoop geld voor een zeer waardeloze service van de kpn,als ik naar n andere provider zou kunnen overstappen had ik dat met plezier gedaan,maar kpn heeft hier t alleen recht op t park en daardoor kunnen ze dus blijkbaar klanten in de maling nemen. Ik zal daardoor ook zeker aan niemand de kpn aanbevelen!!!!
Mvr Peter kanters
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 April 2019, 08:45

Bekijk origineel

7 reacties

Bij mij niet. Dus denk ik, dat je ergens een klok op 00.00 uur hebt ingesteld.
Ik heb helemaal niets ingesteld of wat dan ook,na een tijdje doet hij t gewoon weer maar ik mis elke keer het einde van een programma!!!!
Reputatie 7
Badge +22
Hallo @Peters.kanters, wat vervelend dat je problemen ervaart met de app.

Welke tablet en Andriod-versie heb je?
Of welke iPad en iOS-versie heb je?

Voor Android heb je minimaal 4.4 nodig, en voor iOS heb je minimaal iOS 10 nodig.

iOS:


Andriod:


Reputatie 7
Badge +22
Ik heb helemaal niets ingesteld of wat dan ook,na een tijdje doet hij t gewoon weer maar ik mis elke keer het einde van een programma!!!!
Heb je de app een keer verwijderd, en daarna opnieuw geïnstalleerd? Dat wilt nog wel eens helpen. 😉
Reputatie 7
@Peters.kanters en @Casey,

Welke Experia Box hebben jullie?
Is dat toevallig de V10A?

@Peters.kanters,

Als je dan de iTV app opnieuw start, doet alles het dan weer?
Reputatie 7
Badge +19
@Peters.kanters, Ik kan mij best voorstellen dat je flink baalt wanneer je voor de zoveelste keer problemen met één van onze diensten ervaart. Laten we voorop stellen dat dit nooit onze bedoeling is en dat we graag meedenken aan een oplossing. Tot nu toe lees ik alleen het probleem rondom iTV online. Rond 00.00 viel de verbinding van iTV online weg. Kreeg je ook een foutmelding te zien? Of lag je hele verbinding eruit? Daarnaast ben ik net als Dennis benieuwd of je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd hebt. Kun je ook nog toelichten welke tablet met welke software versie je gebruikt?
Reputatie 7
Badge +19
@Peters.kanters, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer