Beantwoord

Slechte ontvangst

  • 28 januari 2018
  • 3 reacties
  • 210 keer bekeken

Badge
Nu voor de 3e keer (op zondag) haperend beeld op de Tv. Blokjes en wegvallend geluid. Tegelijkertijd zeer slecht WiFi. Oplossing is modem resetten. Is natuurlijk lapwerk en zeer irritant omdat je toch een deel van je programma mist. Hoe is dit op te lossen. Denk erover om over te stappen op ziggo.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door joss1965 28 januari 2018, 20:39

Als de Motorola je enige tv ontvanger is, dan kun je die in ieder geval omruilen voor een modernere ontvanger waarmee je ook Netflix kunt kijken. Dat kan via deze pagina https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv.htm (knop Check je apparatuur).
Dat lost dan nog niet je WiFi problemen op. Kun je daarvoor de verbetertool op deze pagina https://www.kpn.com/service/internet/snelheid-verbeteren/verbeter-wifi.htm proberen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Welke Experia heb je? Welke tv ontvanger? Hoe zijn de tv ontvanger en de Experia met elkaar verbonden (rechtstreeks bekabeld, via een switch of een draadloze verbindingsset)?
Badge
Experiabox is V8 en de ontvanger Motorola 1903. Is bekabeld aangesloten. Heeft 3 jaar goed gewerkt.
Reputatie 7
Badge +10
Als de Motorola je enige tv ontvanger is, dan kun je die in ieder geval omruilen voor een modernere ontvanger waarmee je ook Netflix kunt kijken. Dat kan via deze pagina https://www.kpn.com/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv.htm (knop Check je apparatuur).
Dat lost dan nog niet je WiFi problemen op. Kun je daarvoor de verbetertool op deze pagina https://www.kpn.com/service/internet/snelheid-verbeteren/verbeter-wifi.htm proberen?

Reageer