Beantwoord

slechte service elektriciteit netwerk

• 11 januari 2012
  • 3 reacties
  • 10745 keer bekeken

vandaag maar weer eens gbeled met de KPN over de tweede aansluiting van de verbindingsset van de 2e t.v. Inmiddels al 2 monteurs geweest die het niet opgelost krijgen. Vervolgens zit ik dus steeds te betalen voor een 2e t.v. De laatste monteur zei dat we maar moesten wachten totdat de verbindingsset ging werken. Na een avond en dag wachten gingen de lampjes echt niet allemaal werken. Ook via internet contact gehad maar iedere keer hetzelfde verhaal en wéér moet ik uitleggen dat de oplossing die ze aandragen niet werkt :-(

vandaag maar weer gebeld, deze man was niet echt behulpzaam.  ik moest maar weer een monteur laten komen. Die ik dus wéér moet gaan betalen. heb nu gezegd dat ik dit dus niet van plan ben.

hij zegt mij daar niet over te mogen beslissen en als ik de klachtenservice hierover wil spreken ik maar een brief moet sturen en binnen 15 dagen antwoord krijg. Waarschjnlijk ga ik ook op dit antwoord dus lang moeten wachten. 

Toen gezegd dat ik dan het hele zaakje maar weer opzeg en overstap naar een andere provider. Dit kon hij zo voor me regelen, blijkbaar maakt het ze niet uit of ze klanten verliezen.

icon

Beste antwoord door Fiberman 11 januari 2012, 12:45

Tanjaerp, 

Zelf heb ik de volgende oplossing gevonden bij problemen met het electriciteitsnet. 

• Je neemt een stopcontact waar je een goed signaal hebt (3 groene lampjes op de Devolo)
  • Mocht deze niet in de buurt van je apparatuur zitten, neem dan een netwerkkabel van de gewenste lengte (bij nagenoeg elke bouwmarkt te koop voor weinig geld, UTP CAT5 kabel)
  • Leg deze kabel vervolgens naar je apparatuur en 
  • Je heb een goed werkend systeem
Vaak overbrug je dan het probleem om helemaal vanuit de meterkast te moeten bekabelen!

Groet,

Fiberman

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Als de verbindingset niet werkt is dat vervelend maar niet KPN aan te rekenen, als die echt niet wil werken zit er iets in je stroom net wat storing veroorzaakt in dat geval moet hij bekabeld worden aangesloten. Wil of kan je dit niet dan kan KPN daar niet veel aan doen. KPN kan wel de DVS terugnemen en het geld crediteren als de DVS niet functioneert.

Reputatie 2
Badge +2
Hallo robin_gw en tanjaerp32

Kan wel aansluiten bij je antwoord robin. Heb deze pagina gevonden met een reeks antwoorden op mogelijke vragen rondom de Draadloze Verbindingssets: Hulp

Misschien ten overvloede, maar er staat een hoop informatie op!

Fiberman

Reputatie 2
Badge +2
Tanjaerp, 

Zelf heb ik de volgende oplossing gevonden bij problemen met het electriciteitsnet. 

• Je neemt een stopcontact waar je een goed signaal hebt (3 groene lampjes op de Devolo)
  • Mocht deze niet in de buurt van je apparatuur zitten, neem dan een netwerkkabel van de gewenste lengte (bij nagenoeg elke bouwmarkt te koop voor weinig geld, UTP CAT5 kabel)
  • Leg deze kabel vervolgens naar je apparatuur en 
  • Je heb een goed werkend systeem
Vaak overbrug je dan het probleem om helemaal vanuit de meterkast te moeten bekabelen!

Groet,

Fiberman

Reageer