slechte service van kpn

  • 8 May 2013
  • 1 reactie
  • 5534 keer bekeken

Hoi,

Ik wil even kwijt dat ik zeer teleur gesteld ben ik KPN.

Ik heb afgesproken met kpn dat mijn contract op 07-05-2013 in zou gaan en tot nu toe geen TV.

Dit komt omdat er geen ''Activeer knop'' aanwezig is waardoor ik mijn diensten niet kan activeren.

Na 2 dagen te hebben gebeld 6 keer ongeveer nog steeds niks mijn upc is op gezegt dus heb nu geen tv wat behoorlijk irritant is.

morgen hemelvaart niemand aanwezig natuurlijk misschien wordt het vrijdag opgelost misschien over 2 weken ik weet het niet.

status nu ik heb dus 4 dagen geen tv. Ik vind dit echt een kwalijke blunder van kpn. 

Slechte start ik was misschien beter af bij UPC (al was dat best ruk).


1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Beste mvandoorn, 

vervelend om te lezen dat het onderdeel televisie in je Glasvezel abonnement nog niet werkt. Wanneer er een melding van gemaakt is op de helpdesk, of eventueel via de monteur, wordt dit zo snel mogelijk opgelost. Als je me in een privébericht je naam (contractant), postcode/huisnummer en telefoonnummer stuurt, dan kan ik de status voor je doorgeven. 

Voor iedereen die glasvezel van KPN besteld heeft of gaat nemen, in de brief die je van KPN krijgt staat de volgende regel: "Wij raden u aan uw huidige diensten pas stop te zetten na de installatie van KPN Glasvezel, zodat u geen onderbreking van uw diensten hebt". 

Voor jouw helpt dit helaas niet meer, maar wellicht zijn anderen hiermee alsnog tijdig geinformeerd!

 

Met vriendelijke groet, 
Boudewijn, KPN Webcare.

Reageer