Beantwoord

Slechte TV-beleving door oude ontvangers.

• 5 april 2016
  • 2 reacties
  • 367 keer bekeken

Kpn,

Sinds 2012 heb ik thuis twee motorola VIP1853 ontvangers staan. 

Een kennis van mij heeft onlangs bij KPN een nieuw kpn-abonnement afgesloten. De ITV ontvangers die hij heeft ontvangen (type Arris) werkt veel sneller, en geeft het beeld beter weer. (zelfde model tv). Dezelfde internetsnelheid (en bedrade verbinding met de ontvanger). 

Na het verdiepen in de kwestie kwam ik tot de conclusie dat de nieuwe generatie ontvangers van KPN van veel betere kwaliteit (zie technische details) zijn. Voor mijn persoonlijke TV-beleving vind ik het erg belangrijk dat de gids en de menu's goed werken. 

De onlangs toegevoegde "Méér TV" functies werken bovendien op de oude 1853 ontvanger niet goed. 

Ik hoop dat het mogelijk is om beide ontvangers te vervangen om van het TV-genot op onze 58" 4k tv's te genieten. 

Omdat deze kwestie en een goede TV-beleving voor mij erg belangrijk is, overweeg ik over te stappen naar een andere provider voor nieuwe apparatuur. 

Ik hoop snel een bericht van de KPN klantenservice te ontvangen om tot een passende oplossing te komen. 

Internetsnelheid: 100/100

Abonnementsvorm: premium

Ontvangers: motorola VIP1853

Experiabox V10

Verbinding: Bedraad met categorie 5E (geen aanvullende switch)

Samsung UE58JU6400 2X

Met Vriendelijke Groeten, 

dhr. S Maatman. 

icon

Beste antwoord door nick93 5 april 2016, 18:04

Beste S. Maatman,

Via deze link kunt u alvast zelf een ontvanger omruilen.
https://www.kpn.com/prive/tv-internet-bellen/service/installeren-gebruiken/apparatuur-wissel.htm#/0006

Met vriendelijke groet,
Nick.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste S. Maatman,

Via deze link kunt u alvast zelf een ontvanger omruilen.
https://www.kpn.com/prive/tv-internet-bellen/service/installeren-gebruiken/apparatuur-wissel.htm#/0006

Met vriendelijke groet,
Nick.

Reputatie 7
Badge +18
Beste ,

Welkom op het Forum, u kunt er ook voor kiezen om allebei de ontvangers met het stroomadapter naar uw dichtsbijzijnde KPN-winkel te gaan. Neem ook in ieder geval uw ID of uw rijbewijs mee, een medewerker bij de KPN-winkel kan uw 2 oude TV-ontvangers uit uw profiel halen. Daarna krijgt u 2 nieuwe TV-ontvangers (Arcadyan HMB2260 of Arris 2952) bent u thuis, kunt u ze opnieuw aanmelden op uw profiel met het abonnementsnummer & pincode. En dat allemaal in 1 dag geregeld. :)

Reageer