Beantwoord

smart tv

  • 2 January 2020
  • 19 reacties
  • 229 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een black friday hussel abonnement met smart tv "kado" afgesloten. Abonnement is 18 december ingegaan. Wanneer ontvang ik de smart tv?

icon

Beste antwoord door Nadia 10 January 2020, 13:37

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Vanwege het enorme succes van deze actie is de levertijd opgelopen tot ongeveer drie weken na ingang van het abonnement. Mogelijk wordt het nu vanwege de feestdagen zelfs vier weken. Dus eventjes geduld dus nog. Je krijgt vanzelf een e-mail over de datum van levering. (met een track-and-tracecode)

 

7a71e358-f725-41ee-8faf-7545ce6c7cf3.png

KPN Logo

  •  

 

Reputatie 7

Ha, @Boef3012. leuk dat je hier een vraag stelt. Welkom bij KPN en op ons forum. Wanneer komt jouw nieuw Smart tv? Wat Noordzee zegt, als het goed is word je via mail door ons op de hoogte gehouden. De uitlevering is helaas vertraagd. Maar je kunt 'm nu elk moment verwachten. Zodra we jouw pakket aan PostNL hebben meegegeven krijg je een track&trace code van ons. Daarmee kun je jouw pakket volgen. Als je volgende week nog geen bericht hebt gehad, dan is het 3 weken na je installatiedatum, geef dan een gil. Dan ga ik eens kijken wat er aan de hand is! :)

Reputatie 1

Bedankt Nadia 

Reputatie 7

Graag gedaan! :)

Reputatie 1

Beste Nadia,

ik voel mij behoorlijk voor de gek gehouden. ik krijg dinsdag 7 januari een bericht in mijn mailbox van @home.nl het bericht dat de smart tv woensdag zou worden bezorgd. Geen tv die dag. Vervolgens het bericht dat de tv donderdag zou worden bezorgd. Geen TV. Op donderdag het bericht dat de tv vandaag vrijdag wordt bezorgd. Kijk ik nu weer in de track en trace mail : bezorgmoment onbekend. We blijven daarvoor thuis, dus 3 keer thuis gebleven voor niets!!

Kan ik, nu jullie de belofte niet nakomen, het maandtermijnbedrag dat ik al betaald heb storneren en pas betalen als jullie de overeenkomst die ik met jullie heb gesloten nakomen?

of misschien wel: Kan ik het abonnement opzeggen? 

met vr. gr. Jeroen

Reputatie 7

Hey @Boef3012 , ik begrijp je frustratie. Maar, storneren heeft geen zin. Dat verstoort het proces.

De track&trace status van PostNL geeft wat onduidelijkheid. Daar hebben we samen met PostNL aan gewerkt. We zijn iets te enthousiast geweest in het versturen van de track&trace-codes. Bij de status; Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL. Koppelt PostNL een bezorgtijd (verwacht). Dit is een voorlopige datum en tijdstip. Het bezorgmoment wordt pas definitief wanneer het pakket door PostNL in ontvangst is genomen. Vandaar dat de track&trace-status nu is gewijzigd naar onderstaande. Zonder ‘Bezorgtijd (verwacht)’, om verwarring te voorkomen.  

Zodra je pakket is opgehaald door PostNL, wordt de status gewijzigd. ‘Afgifte’ kleurt dan een blauw bolletje, en de Bezorgtijd krijgt een datum en tijdstip!

Jouw pakket staat klaar voor verzending. Binnen enkele dagen kun je deze verwachten. Via de track&trace word je op de hoogte gehouden. Nog even geduld :)

Reputatie 1

beste Nadia,

Bedankt voor je snelle reactie, ik heb heel veel geduld. Maar afspraak = afspraak…..toch?

We wachten nog een paar dagen af.

Fijn weekend en tot volgende week

 

Groet Jeroen

Reputatie 7

Hey Jeroen, geen probleem. Ik hoor graag volgende week van je 🙂 Het liefst met een positief bericht, kijkend naar je nieuwe Smart tv. Genietend van de mooiste programma's, films en series op iTV :sunglasses::popcorn::film_frames:

Houd me op de hoogte. Bij vragen weet je me te vinden. Fijn weekend!

Reputatie 1

Hoi nadia

Tv is vanmiddag onverwacht binnen..…

Gr Jeroen 

Reputatie 7

Hey @Boef3012, een onverwachte verrassing! Fijn dat je ‘m binnen hebt. Bedankt voor de terugkoppeling. Heel veel plezier van je nieuwe Smart TV :D

dat is weer 1 van de 1000 gelukkig tv klanten, nog maar 999 te gaan ;-) 

Reputatie 7

Niet helemaal. Het aantal geleverde Smart tv's aan nieuwe klanten komt eerder in de buurt ;) Ik begrijp uit je opmerking dat jij ook wacht op de Samsung tv. Susan zal spoedig terug komen op je vraag in jouw eigen topic. Nog even geduld. 

Mijn abonnement is 6 januari in gegaan ! Hoe lang moet ik dan nog wachten op de smart tv ??? 

Reputatie 7

Hey @Quaniva, welkom op het KPN forum. Je kunt binnen 3 - 4 weken na aansluiting van je abonnement de Smart tv verwachten. Heb je al een track&trace van ons ontvangen?  

Hoi nee ik heb nog geen track nummer ontvangen gr

Reputatie 7

Ok, als je volgende week nog geen bericht van ons hebt gehad. Dat is 4 weken na de aansluiting van je abonnement, laat het me dan weten. Ik ga er dan werk van maken. Ik verwacht dat je voor die tijd vanzelf een mail krijgt, met de track&trace van je nieuwe tv. Komt goed! :)

Mijn abonnement is 6 januari in gegaan ! Hoe lang moet ik dan nog wachten op de smart tv ??? 

als je geluk hebt 4wkn,  ik wacht al 9 weken, 

Niet helemaal. Het aantal geleverde Smart tv's aan nieuwe klanten komt eerder in de buurt ;) Ik begrijp uit je opmerking dat jij ook wacht op de Samsung tv. Susan zal spoedig terug komen op je vraag in jouw eigen topic. Nog even geduld. 

inmiddels 9 weken al hoor !  er zijn tig moderatoren van hier al geantwoord, 3x klantenservice via chat al geantwoord, hoeveel kastjes naar de muur ga ik nog krijgen

Reputatie 7

Dat is helaas bij jou het geval, @hmwa. Gelukkig gaat het bij de anderen, met een kleinere vertraging, gewoon goed. Er is iets mis gegaan bij jouw aanvraag, eerder is er gekozen voor een korting dan voor de Smart TV. Dit moest later hersteld worden waardoor je langer dan normaal wacht op de tv. De reden dat er zoveel moderators aan te pas zijn gekomen is omdat je in meerdere topics reageert. Vandaar:

 Susan zal spoedig terug komen op je vraag in jouw eigen topic. Nog even geduld. 

Nog even geduld hebben. 

 

Reageer