Beantwoord

Smart Tv app voor Samsung TV 2015

  • 3 October 2019
  • 6 reacties
  • 466 keer bekeken

Is al bekend wanneer de smart tv app voor oudere Samsung TV’s (2015) beschikbaar komt?
icon

Beste antwoord door Joran 7 October 2019, 11:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Komt die er überhaupt dan?
Ik hoop het wel 4 jaar is toch niet bepaald oud voor een TV.
Reputatie 7
Badge +24
Ik hoop het wel 4 jaar is toch niet bepaald oud voor een TV.

En dat is ook precies de reden waarom ik die "slimme tv's" volstrekt waardeloos vindt. Want ik denk dat die app dr niet gaat komen. Voor andere merken dan Samsung heeft KPN ook nog geen apps. Het lijkt haast wel alsof daar ook heel geen ontwikkeling in zit.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Erwin van Dongen! Het zit niet in de planning om een app te maken voor oudere TV's. Samsung TV's vanaf 2017 voldoen aan alle eisen die we aan prestaties en veiligheid stellen en ontvangen nog updates van de fabrikant. Bij oudere modellen is dat niet (altijd) het geval. Voor oudere TV's kun je eventueel een Chromecast gebruiken in combinatie met de ITV Online app, als je geen TV ontvanger wil gebruiken.

Joran, nog bedankt voor het antwoord alhoewel het niet was waar ik op hoopte. Mijn probleem is dat ik de ontvanger in een kast heb staan en dus een probleem heb deze met de afstandsbediening te bedienen. Ik gebruik een IR extender die eerder altijd prima heeft gewerkt maar om één of andere reden doet hij het met mijn nieuwste ontvanger niet meer. Ik gebruik dezelfde IR ontvanger ook met een Apple TV en die doet het wel gewoon. Is er wellicht een app voor Apple TV beschikbaar of weet jij een andere oplossing voor mijn afstandsbediening probleem?

Reputatie 7
Badge +30

We hebben geen app voor Apple TV. Of dit nog gaat komen is op dit moment niets over te zeggen.

 

Ik heb ook niet direct een oplossing voor de IR extender. Hem opnieuw aansluiten helpt niet? Misschien net iets bijdraaien of iets dergelijke. Kan zijn dat er wellicht wat reflectie is van omliggende oppervlakken.