Vraag

Tv.kpn.com "webpagina niet beschikbaar" via browser op Smart TV

  • 15 June 2021
  • 22 reacties
  • 458 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Ik heb weken lang via mn LG tv in het buitenland via internet Nederlandse tv gekeken. Vanaf eergisteren kan ik de site van KPN niet meer bereiken met mijn tv. Ik krijg een zwart scherm. Via mijn telefoon en laptop lukt het wel. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.


22 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Met de app op de tv? Of via chromecast? 

Reputatie 4
Badge +4

Hier hetzelfde, ik denk dat de webos update van LG het heeft verpest.

Ik keek ook gewoon via de browser via tv.kpn.com

Mogelijk hebben ze dit lek dichtgetimmerd. Want er zijn geen rechten dat het op deze manier mag.

Buiten NL alleen de apps via Phone en tablet. En de website via Windows / MacOS. En de browsers Safari, Firefox, Google Chrome en Edge Chromium.

IN Nederland kun je de KPN ITV app in de LG gebruiken op je eigen thuisadres

Reputatie 4
Badge +4

Ja @PeterG dat denk ik ook maar ook ik en vele anderen (denk ik) zijn dan niet op het eigen thuisadres en dan heb je er helemaal niets aan.

Ik wil nu de (officiële) app starten. En krijg na 30 seconden ook “deze webpagina is niet bereikbaar”.

Reputatie 7
Badge +22

Ik zal straks ook even kijken of het werkt, maar er is nu voetbal.

Reputatie 7
Badge +22

@PeterG bij mij doet ie het wel:

Zou je nog eens willen kijken, en anders de app opnieuw installeren?

Ja, mogelijk weer gefixt. Hier nu ook weer om 23:12 uur, @Dennis Schreve !

Reputatie 7
Badge +22

@Wibisa en @ECR, zouden jullie het ook eens willen testen? (op je eigen thuisnetwerk)

Reputatie 4
Badge +4

Ik kan dat niet gaan testen omdat ik op een camping zit (maanden lang) met een 43 inch tv die ik ook zo maar niet even mee naar huis ga slepen om het via een app te testen. Ik deed dat trouwens ook gewoon zonder de app maar via de browser tv.kpn.com 

 

Voor mij geldt hetzelfde als Wibisa

 Ik deed dat in de tv trouwens ook gewoon zonder de app maar via de browser tv.kpn.com 

Die mogelijkheid op een televisietoestel is sowieso de bedoeling niet. Dat dat niet meer werkt kunnen we je dus niet bij helpen.

Officieel ondersteunde browsers: Safari, Google Chrome, Firefox en Edge Chromium i.c.m. Windows 10 danwel MacOS.

Toch tv kijken op die 43 inch? 
Eigen internet/wifi aansluiting? Dan kan je Chromecast gebruiken. De laptop met de tv verbinden via hdmi is ook een optie. (doe ik als ik bij mijn moeder logeer).

 

43 inch tv

Hier ook; goede maat. Dat is best een grote TV. Dan zit je vast niet in een caravan….

 

ik op een camping zit (maanden lang)

Dan zou ik de ‘luxe’ van thuis te veel missen. Vooral m'n vaste internet.

Bovendien de ‘controle’ over post e.d. Een evt. nog vaste telefoon kan je doorschakelen naar je mobiel. Dan heb je bij KPN ook geen gesprekskosten op de doorschakeling.

En met huisarts is het ook lastig om 'ver’ van huis te zijn.

Één keer gekampeerd met m'n oom en tante en hun gezin. Voortaan nog niet als ik geld toe krijg ha ha :grin:

Reputatie 7
Badge +24

 Ik deed dat in de tv trouwens ook gewoon zonder de app maar via de browser tv.kpn.com 

Die mogelijkheid op een televisietoestel is sowieso de bedoeling niet.

Toch is dat natuurlijk wel de toekomst. Browsers op tv's worden ook steeds beter en uitgebreider. Op een gegeven moment kun je de vraag stellen: waarom een app maken als via de browser precies hetzelfde geleverd kan worden? Een app is dan overbodig toch? 

Reputatie 4
Badge +4

 Ik deed dat in de tv trouwens ook gewoon zonder de app maar via de browser tv.kpn.com 

Die mogelijkheid op een televisietoestel is sowieso de bedoeling niet.

Toch is dat natuurlijk wel de toekomst. Browsers op tv's worden ook steeds beter en uitgebreider. Op een gegeven moment kun je de vraag stellen: waarom een app maken als via de browser precies hetzelfde geleverd kan worden? Een app is dan overbodig toch? 

Dat dacht ik dus ook dus vandaar een LG gekocht omdat deze tv juist deze optie had.

Een andere browser installeren is helaas weer niet mogelijk. (of wel ? ) 

 

Een andere browser installeren is helaas weer niet mogelijk. (of wel ? ) 

Volgens mij niet. En dan nog: het blijft WebOS. En de website is gemaakt om onder Windows of MacOS te functioneren onder de gemelde browsers.

Reputatie 7
Badge +24

Een andere browser installeren is helaas weer niet mogelijk. (of wel ? ) 

Volgens mij niet. En dan nog: het blijft WebOS. En de website is gemaakt om onder Windows of MacOS te functioneren onder de gemelde browsers.

Het besturingssysteem maakt opzich bij een webpagina geen bal uit. Want een webpagina heeft helemaal geen toegang tot het besturingssysteem. De techniek om de (versleutelde) videostream te verwerken moet aanwezig zijn.

Reputatie 7
Badge +24

Een andere browser installeren is helaas weer niet mogelijk. (of wel ? ) 

Dat is ook een kwestie van tijd. Over een paar jaar zal je denk ik gewoon Google Chrome kunnen installeren. 

Reputatie 1

ik heb sinds vandaag : 

De iTV website is niet beschikbaar in deze browser

Wil je graag een programma kijken via de iTV website? Gebruik dan Chrome, Firefox, Safari of Edge*. Zorg dat je altijd de laatste versie van de browser hebt geïnstalleerd.
 
*Gebruik je al Edge? De iTV website is alleen beschikbaar in Edge 85 en hoger. Klik hier om Edge Chromium te downloaden.

 

 

TERWIJL IK FIREFOX GEBRUIK ! en het altijd deed !!

 

Hoe kan dit ? ineens ! ik heb niks veranderd !

Voor televisies is de smart-tv app beschikbaar @Jørn .

Op mijn televisie heeft het via de browser nooit gewerkt en nog niet.

 

Reputatie 1

hier heb ik niks aan, sorry

ik kijk tv op PC niet op TV

ik kijk op firefox.

dus laat maar. ga binnenkort toch van kpn af.

kan ik weer tv kijken via PC :P

Op mijn televisie heeft het via de browser nooit gewerkt en nog niet.  ???

nee voor niemand werkt dat niet, zou ik niet heel handig zijn haha

 

 

Oh, ik dacht dat je op een browser op je televisie bedoelde. @Jørn .

Maar doe eens dit:

Sluit het venster met kpn tv.

Wis eens ALLE kpn gerelateerde cookies in Firefox.

Dan nieuw venster en naar http://tv.kpn.com gaan inclusief de http...

Firefox gebruik ik nooit want dan kan ik niet casten.

Hier werkt ie in Firefox. Er is dus geen probleem mee.

Reputatie 1

op een of andere manier doet hij het opeens weer .

ik heb niks veranderd. dat had ik gister al allemaal gedaan

vandaag pc aan, deed hij het nog niet, en nu ineens wel weer.

heeeel apart.

 

deze post kan weer weg. bedankt

 

Reageer