Graag krijg ik hulp bij het oplossen van het volgende probleem.
KPN promoot de KPN Smart TV app op haar website: smart-tv-app.htm. Hier wordt duidelijk gemeld dat je met een Samsung smart TV (bouwjaar 2017 of nieuwer) de Smart TV app kunt gebruiken.
Ik heb 5 dagen geleden een nieuwe Samsung Serif 2019 TV gekocht. Dit is een Qled TV; type nummer: QE49LS01RBS. De TV is een design TV op 'pootjes'. Dat past goed bij het idee van 'TV kijken zonder kastjes'. Perfect dus in combinatie met de KPN Smart TV app.
Tenminste dat dacht ik. De KPN Smart TV app is niet beschikbaar in de app store van deze tv. Wel de KPN interactieve TV app, alleen die werkt niet goed op een TV; wel op mobile devices.
Nu heb ik een mooie design TV; wel met een ontvanger er onder. Ziet er niet uit. Dankzij de foute info van KPN.
Oplossing is volgens KPN: 'afwachten' tot dat de app beschikbaar komt. Een zeer teleurstellend antwoord. Samsung kan ook niets doen.
Wie weet een oplossing om de beschikbaarheid van de KPN smart TV app voor de Samsung Serif serie te versnellen?
En hoe kan de info over de KPN website over de Smart TV app worden aangepast dat mensen juist worden geïnformeerd?
Dank voor de reacties!
Bart
Beste antwoord door wjb
Bekijk origineel