Beantwoord

Smart tv app werkt niet voor nieuwe 2019 Samsung Serif TV

  • 6 September 2019
  • 3 reacties
  • 3390 keer bekeken

Goedendag,

Graag krijg ik hulp bij het oplossen van het volgende probleem.

KPN promoot de KPN Smart TV app op haar website: smart-tv-app.htm. Hier wordt duidelijk gemeld dat je met een Samsung smart TV (bouwjaar 2017 of nieuwer) de Smart TV app kunt gebruiken.

Ik heb 5 dagen geleden een nieuwe Samsung Serif 2019 TV gekocht. Dit is een Qled TV; type nummer: QE49LS01RBS. De TV is een design TV op 'pootjes'. Dat past goed bij het idee van 'TV kijken zonder kastjes'. Perfect dus in combinatie met de KPN Smart TV app.

Tenminste dat dacht ik. De KPN Smart TV app is niet beschikbaar in de app store van deze tv. Wel de KPN interactieve TV app, alleen die werkt niet goed op een TV; wel op mobile devices.

Nu heb ik een mooie design TV; wel met een ontvanger er onder. Ziet er niet uit. Dankzij de foute info van KPN.

Oplossing is volgens KPN: 'afwachten' tot dat de app beschikbaar komt. Een zeer teleurstellend antwoord. Samsung kan ook niets doen.

Wie weet een oplossing om de beschikbaarheid van de KPN smart TV app voor de Samsung Serif serie te versnellen?

En hoe kan de info over de KPN website over de Smart TV app worden aangepast dat mensen juist worden geïnformeerd?

Dank voor de reacties!

Bart
icon

Beste antwoord door wjb 6 September 2019, 08:38

Bekijk origineel

3 reacties

Goedendag,

Graag krijg ik hulp bij het oplossen van het volgende probleem.

KPN promoot de KPN Smart TV app op haar website: smart-tv-app.htm. Hier wordt duidelijk gemeld dat je met een Samsung smart TV (bouwjaar 2017 of nieuwer) de Smart TV app kunt gebruiken.

Ik heb 5 dagen geleden een nieuwe Samsung Serif 2019 TV gekocht. Dit is een Qled TV; type nummer: QE49LS01RBS. De TV is een design TV op 'pootjes'. Dat past goed bij het idee van 'TV kijken zonder kastjes'. Perfect dus in combinatie met de KPN Smart TV app.

Tenminste dat dacht ik. De KPN Smart TV app is niet beschikbaar in de app store van deze tv. Wel de KPN interactieve TV app, alleen die werkt niet goed op een TV; wel op mobile devices.

Nu heb ik een mooie design TV; wel met een ontvanger er onder. Ziet er niet uit. Dankzij de foute info van KPN.

Oplossing is volgens KPN: 'afwachten' tot dat de app beschikbaar komt. Een zeer teleurstellend antwoord. Samsung kan ook niets doen.

Wie weet een oplossing om de beschikbaarheid van de KPN smart TV app voor de Samsung Serif serie te versnellen?

En hoe kan de info over de KPN website over de Smart TV app worden aangepast dat mensen juist worden geïnformeerd?

Dank voor de reacties!

Bart

Admin: Dubbel topic samengevoegd
Reputatie 7
De KPN Smart TV app is niet beschikbaar in de app store van deze tv. Wel de KPN interactieve TV app, alleen die werkt niet goed op een TV; wel op mobile devices.
Er is maar één iTV app voor de Samsung televisies en als die (nu) "KPN interactieve TV" heet dan zal dat de iTV app voor jouw smart-TV zijn.
Helaas zien we hier op het forum wel vaker berichten dat die app nog niet goed werkt.
Dank!

En Inderdaad; nu werkt de KPN Interactieve app wel op mijn TV.

Na aansluiten van de TVen uren wachten was deze app niet goed werkbaar. Ook vertelde de KPN support dat ik de smart tv app moest hebben en niet de interactieve tv app...)

In ieder geval is het nu opgelost!

Reageer