Vraag

Sneeuw en haperingen interactieve tv

  • 23 June 2021
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Oke verleden jaar november, kreeg ik een beeld op tv sneeuw hapering enz. Oke kan gebeuren. Het ging steeds meer gebeuren. 

Dus wij dachten nieuwe HDMI kabel, nee het probleem bleef

Dus wij dachten nieuwe TV, nee het probleem bleef

Du wij dachten nieuwe internetkabel, nee het probleem bleef

Dus wij dachten monteur, nee het probleem bleef

Dus wij dachten nieuwe modem, nee het probleem bleef

Dus dan zeuren om een nieuw kastje, nee het probleem bleef

Nu 8 maanden later, 2 nieuwe HDMI kabels, 4 nieuwe TV's, nieuwe internetkabel, twee keer nieuwe modem zelfs,twee keer monteur, en eindelijk na veel zeuren een nieuw kastje is het probleem nog steeds aanwezig

heel vreemd lijkt wel een vloek op te rusten

Ach ja jammer gewoon als je wil tv kijken dat je eerst allerlei stekkers er moet trekken opnieuw opstarten en meestal doet ie het dan wel….

 

vriendelijke groet Marlène

ook diverse keren kontakt hierover gehad en kijk ik blijf zeggen het gras is niet groener aan de overkant, de service is prima maar dit probleem???



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @mariamagdelena00, wat gek dit! Je hebt al veel moeite gedaan om dit op te lossen, zie ik. Jammer dat dit nog geen soelaas heeft geboden. Kan je aangeven wat je precies ervaart? Je geeft aan sneeuw en haperingen. Merk je dit als je de tv-ontvanger aanzet meteen, of pas later? En heb je de tv-ontvanger rechtstreeks bekabeld aangesloten op de Experia Box? Of zit er bijvoorbeeld nog een switch of een draadloze verbindingsset tussen? En wat heeft de monteur destijds geconstateerd en/of gewijzigd?

is rechtstreeks op de experia box aangesloten. de monteur heeft niets geconstateerd. hij heeft het internet sneller gemaakt vertelde hij maar als ik toen weleens meette had ik 26 en nu 22 weet niet wat sneller is

dus 22 nadat de monteur is geweest. Het kan gebeuren als de tv opstart het kan gebeuren als ie al 10 minuten aanstaat denk dat er een geest ronddwaalt hier die het erg naar zijn zin heeft

nu we al zoveel hebben gedaan gaan wij toch wel meer denken is het de kabel niet die van buiten naar binnen gaat zeg maar. Dus wij wonen ongeveer 80 a 100 meter van de weg de kabel ligt er al sinds wij getrouwd zijn dus rond de 34 jaar

Want wifi heb ik niet echt last van is eigenlijk prima

maar wij willen er meer van leren leven het is niet anders…….

 

Reputatie 7
Badge +30

Zou je jouw forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Dan kijk ik graag even met je mee.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het inmiddels in orde? Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.