Beantwoord

Sneeuwbeeld bij aanzetten Philips tv

  • 24 May 2020
  • 1 reactie
  • 352 keer bekeken

Wij hebben problemen met onze digitale ontvanger en philips smart tv.

Alles is correct aangesloten en werkt ( gechecked op andere tv’s ). Zodra wij onze philips tv aanzetten krijgen we een sneeuwbeeld. Als ik de HDMI loskoppel van de ontvanger en er weer terug in doe heb ik wel beeld. 

Dit is natuurlijk geen oplossing.

We hebben nu een 4K kastje. Hiervoor hadden we een andere en hebben we deze problemen nooit ervaren.

Op andere tv’s in huis hebben we dit probleem ook niet.

We willen graag een oplossing hiervoor.

MvG

Carla

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

icon

Beste antwoord door PeterG 24 May 2020, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Dit probleem komt vaker voor met de combinatie Philips en Arris vip5202. Een oplossing is er nog niet. Er zijn diverse topics over te vinden de laatste maanden zonder oplossing.

Als ik de HDMI loskoppel van de ontvanger en er weer terug in doe heb ik wel beeld. 

Een oplossing die minder slijtage aan de aansluitingen zal geven is even switchen naar een andere hdmi ingang v.d. tv en weer terug met de afst.bed.

Aangezien Philips televisie al lang niet meer Nederlands is maar Chinees ben ik vorig jaar na lange merktrouw (4 op rij) op een ander merk overgestapt. Namelijk Samsung waarvan ik weet en inmiddels ondervind dat het super samenwerkt met KPN! Zelfs met de afst.bed. van de tv zelf is de box te bedienen. En natuurlijk de KPN ITV app in de tv die prima als nood kan zijn bij defecte ontvanger.