Beantwoord

Sneeuwbeeld bij tv

  • 21 May 2019
  • 4 reacties
  • 441 keer bekeken

Mijn oma heeft sinds vandaag alleen nog maar sneeuwbeeld als ze de tv aanzet. Dit gaat ook helemaal niet meer weg. HDMI kastje werkt wel krijg ook REC gewoon in beeld. Zappen lukt via het kastje gewoon alleen zie alleen maar sneeuw als beeld. Enige idee wat ik hier aan kan doen? Alle sterkers al nagelopen en er uit gedaan

hoor graag van u

groet

Tess
icon

Beste antwoord door Dreetje 21 May 2019, 14:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Ik denk dat de televisie op de verkeerde ingang staat. Dit kan je veranderen met de afstandsbediening van de televisie. Door op de knop ingang/source te drukken totdat je bij de ingang/HDMI bent gekomen. Als het goed is zal je oma dan weer beeld hebben.
Reputatie 7
Ik denk dat de televisie op de verkeerde ingang staat. Dit kan je veranderen met de afstandsbediening van de televisie. Door op de knop ingang/source te drukken totdat je bij de ingang/HDMI bent gekomen. Als het goed is zal je oma dan weer beeld hebben.
Dat kan ook met de knop ingang/source op de KPN afstandsbediening (linksonder).
Reputatie 7
Badge +25
Hi Tess, is het gelukt n.a.v. de tips van de heren hierboven? Kan bijna niet missen dat dat de oplossing is namelijk (of de HDMI-kabel moet defect zijn). Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +25
We hebben niets meer van je gehoord @Tesz17 dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!