Beantwoord

Snelcode afstandsbediening voor kiamo

• 17 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 187 keer bekeken

Heb jullie en snel code voor tv kiamo
Damkje

*Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter te vinden is.
icon

Beste antwoord door Justin_ 18 augustus 2016, 13:57

Hoi Martien, welkom op het forum! Net als Peter kan ik geen code vinden voor een Kiamo tv. Op de pagina Afstandsbediening Instellen kun je klikken op 'mijn merk staat er niet tussen'. Vervolgens wordt er uitgelegd hoe je met code 20 kunt proberen je televisie te koppelen aan onze afstandsbediening. Lukt het niet met code 20? Dan kan de afstandsbediening helaas niet ingesteld worden op jouw merk televisie. Voor het bedienen van je televisie (volume, AV/input en power) gebruik je de originele afstandsbediening van de televisie.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Huh! :? Ik kan zelfs met googlen het hele merk Kiamo niet eens vinden. Ook de codezoeker op de kpnsite kent dat merk niet. Het merk wordt dus niet ondersteund.
Je kunt gelukkig ten allen tijde de tv aan / uit en harder / zachter zetten met zijn eigen afstandsbediening. Ik vrees dat het merk te onbekend is voor ondersteuning.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Martien, welkom op het forum! Net als Peter kan ik geen code vinden voor een Kiamo tv. Op de pagina Afstandsbediening Instellen kun je klikken op 'mijn merk staat er niet tussen'. Vervolgens wordt er uitgelegd hoe je met code 20 kunt proberen je televisie te koppelen aan onze afstandsbediening. Lukt het niet met code 20? Dan kan de afstandsbediening helaas niet ingesteld worden op jouw merk televisie. Voor het bedienen van je televisie (volume, AV/input en power) gebruik je de originele afstandsbediening van de televisie.

Reageer