Beantwoord

Snelcode salora led tv 1500.

  • 9 December 2019
  • 8 reacties
  • 307 keer bekeken

Reputatie 2

Ik zou graag willen weten wat de snelcode is van de salora led tv 1500.

Wil het zeker weten want wil heel graag deze tv kopen. Heb al verschillende andere merken terug moeten sturen omdat geen één code werkte.

Alvast bedankt voor de tips

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 9 December 2019, 15:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Het merk Salora wordt door KPN bij alle typen afst.bed. ondersteund. Per type is er vaak geen specifieke code te vinden, maar zul je gewoon alle beschikbare codes even kunnen ‘aflopen'.

Omdat de codes voor de wat oudere en nieuwste afst.bed. niet hetzelfde zijn kun je hier je afst.bed. opzoeken en codes voor een merk televisie. Zelf zoek ik nooit op type v.e. merk.

http://www.kpn.com/afstandsbediening .

Neem je overigens van dat type (1500) een versie van 40 inch of groter? Want die van 32 inch is nog slechts HDready en niet Full HD.

Reputatie 2

Hallo Peter,

Bedankt voor hè snelle reactie 

Ik wil de 32inch kopen want dat is binnen mijn budget. Maar die ondersteunt hij dan toch ook of dat niet. Het is voor op de slaapkamer.

Voor ab D3 zijn 38 Salora codes in de lijst. Daar werkt er zeker 1 of meer van voor die 32led1500.

Ook voor de geheel witte nieuwe ab (geleverd sinds 30 oktober) zijn diverse codes voor Salora beschikbaar.

Ik mag een banaan wezen als het niet gaat werken.

De 32led1500 is al een wat ouder model en niet meer overal verkrijgbaar. Weet je al waar je 'm gaat kopen?

Reputatie 2

Hallo, deze tv is in de aanbieding bij bol.com 

Vandaar mijn vraag 👍

Ah, en nog € 10 goedkoper bij Kamera-express, dus € 99 :wink: . (Zelf zou ik wel bij Bol bestellen, heb daar goede ervaringen mee. Maar als je budget krap is...)

Reputatie 2

Ik bestel ook het liefst bij bol. Ook hele goede ervaringen mee. Bedankt voor je berichtje 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Tapas. Fijn dat je al zo goed bent geholpen door Peter, de topper. Kan ik hieruit opmaken dat je vraag is beantwoord? Zo niet, dan hoor ik het graag.

Reputatie 2

Hallo Paul,

 

Wat ik begrijp dat één van de codes moet werken? Dus dan is mijn vraag zeker beantwoord.

👍