Beantwoord

Snelcode voor Phillips 190tw8

  • 23 June 2019
  • 7 reacties
  • 253 keer bekeken

Heb alle code geprobeerd hulp aub!
icon

Beste antwoord door PeterG 23 June 2019, 21:04

Bekijk origineel

7 reacties

Dit type wordt niet ondersteund door de afst.bed. van KPN. Je zult bij deze monitor z'n eigen afst.bed. moeten gebruiken voor aan/uit en volume tijdens tv kijken. Overige functies (als zenderkiezen) met de KPN afst.bed.

Het is een monitor en geen televisietoestel. Alleen dat laatste 'type' wordt door de KPN remote ondersteund. (geldt overigens ook voor die van Ziggo ... )
https://www.philips.nl/c-p/190TW8FB_00/19.1-inch-wxga-plus/specificaties
Peter,
Dank je wel, het is duidelijk, vriendelijke groet,
Menno
Reputatie 7
Badge +19
Hoi@21menno21, Welkom hier op het KPN Forum. Ik begrijp dat je jouw afstandsbediening wilt koppelen met de tv en tv-ontvanger. Je mist je tv-versie in het menu van de tv-ontvanger? In dit geval kan ik intern contact kan zoeken met iemand contact heeft met onze leveranciers. Hij kan een verzoek maken om de betreffende tv toe te voegen aan het bestand van de tv-ontvanger, zodat je de afstandsbediening alsnog kunt koppelen.
Tja, dat gaat misschien wel met de afst.bed. van de 4K ontvanger, maar zal met de gewone afst.bed. voor Arris en Arcadyan niet gaan. Daar kunnen geen codes aan toegevoegd worden. Dat laatste is hier het geval lijkt mij.
Hoi@21menno21, Welkom hier op het KPN Forum. Ik begrijp dat je jouw afstandsbediening wilt koppelen met de tv en tv-ontvanger. Je mist je tv-versie in het menu van de tv-ontvanger? In dit geval kan ik intern contact kan zoeken met iemand contact heeft met onze leveranciers. Hij kan een verzoek maken om de betreffende tv toe te voegen aan het bestand van de tv-ontvanger, zodat je de afstandsbediening alsnog kunt koppelen.

Als dat zal kunnen graag, alvast bedankt voor de moeite, groetjes Menno
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @21menno21, Ik heb voor de zekerheid nog even navraag gedaan, maar het is inderdaad niet mogelijk om een nieuwe code aan te maken. Het zou moeten lukken met één van de codes voor Phillips die op onze website staan via deze link.
Reputatie 7
Badge +19
@21menno21 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer