software update

• 27 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 259 keer bekeken

Ik ben jaren lid geweest van Ziggo met interactieve tv en als er een software update was had je dat niet eens in de gaten , dit gebeurde gewoon op de achtergrond. Nu al een paar jaar een KPN abonnement en ik erger me dood als er weer eens een software update is, wil je snel even het nieuws kijken, ja hoor, een update die een kwartier duurt, kan dat nou niet anders?

4 reacties

Reputatie 1
Mijn ervaring als gebruiker is dat updates juist gedurende de nacht worden geïnstalleerd. Heb je het kastje in de nacht helemaal uit staan (dus ook niet stand-by) ? Dan zal je de updates ook binnenkrijgen op het moment dat je het kastje aan zet. Nogmaals: ik heb het zelf nooit meegemaakt dat ik overdag of in de avond een update kreeg (wel voor m'n TV toestel, maar da's een ander verhaal).
Het kastje staat altijd aan dus daar begrijp ik niets van, en het gebeurd mij elke keer weer als er een update beschikbaar is en ik de tv aanzet. Misschien kan er iemand van de KPN zelf mij hier duidelijkheid over geven. Of toch maar weer over nadenken om weer over te stappen naar ZIGGO.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Bert. Dat is inderdaad best irritant. Ik weet dat we ons best doen om die updates zo veel mogelijk 's nachts te doen. Krijg je trouwens geen optie om de update ( tijdelijk ) uit te stellen?
Reputatie 6
Badge +10
Heb ik ook wel eens helaas, niets aan te doen denk ik.
Soms is het balen, maar soms ook niet. Dan gaan we maar
lekker koken ter opvulling van de tijd. 🤗

Reageer