Beantwoord

software update itv

  • 10 June 2019
  • 9 reacties
  • 2365 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +5
Waneer komt er weer een update voor iTV hoor er niks meer over
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 11 June 2019, 17:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 1
Badge
Eind september dan is er weer een nieuwe update. Of toch eerder....!! KPN is de laatste tijd angstvallig stil betreffende nieuwe update.🙄
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Machiel. De laatste maanden zijn er enkele kleinere updates geweest (bugfix Youtube en kleinere certificaatupdates), maar inderdaad geen grote. Er ging/gaat veel aandacht naar die bugfixes, en er wordt ook gewerkt aan een grotere update die eerst intern flink getest moet worden. Wat het exact inhoudt weet ook ik nog niet maar dat is de info die op dit moment beschikbaar is.

Eind september dan is er weer een nieuwe update. Of toch eerder....!!
Weet jij iets dat ik niet weet?
Reputatie 6
Badge +9
Wat ik een gemis bij KPN vind is dat je geen extra geluidsspoor kunt kiezen bij een aantal zenders. Ik hoop dat dit ooit wordt toegevoegd via een update.
Reputatie 7
Badge +25
Wat ik een gemis bij KPN vind is dat je geen extra geluidsspoor kunt kiezen bij een aantal zenders. Ik hoop dat dit ooit wordt toegevoegd via een update.
Ja, ik weet nog dat we daar 2 jaar geleden flink achteraan zijn geweest en een eindje zijn gekomen n.a.v. een trucje dat was gevonden. Helaas is dat uiteindelijk wel gestrand... Ik hoop het met je, maar ik heb geen idee of dat gaat komen.
Reputatie 6
Badge +9
Ben toch wel benieuwd naar de reden dat het bij KPN schijnbaar niet mogelijk is, terwijl het bij andere providers (in elk geval Ziggo en via de satelliet) al vele jaren wel kan. Technisch? Onkunde? Ben benieuwd.
Reputatie 7
Badge +25
Puur mijn mening/gedachte en geen statement van KPN of iets dergelijks:

In principe is vrijwel alles mogelijk. Niks onkunde en niet (per se) technisch. Alles begint bij kosten en baten... Dan heb je ook nog te maken prioriteren, tijd, derde partijen, afspraken/contracten en "onderscheidt het je van de concurrenten?".

Verder moet er inderdaad wel rekening gehouden worden met bijvoorbeeld achterliggende (legacy-)systemen waardoor bepaalde innovaties langer duren dan je zou willen. Grote migraties kunnen dan nodig zijn, maar klanten mogen daar natuurlijk niets van merken (dus in batches = tijd etc. etc.).

En zo zijn er ongetwijfeld nog wel meer dingen die ik nu vergeet. Mensen onderschatten heel vaak hoeveel werk er achter een bepaalde nieuwe functie/update/bugfix zit. Niet dat ik per se kan verwachten dat klanten dat allemaal weten natuurlijk, maar je kan er bijna altijd vanuit gaan dat het ingewikkelder is dan dat het lijkt.
Reputatie 6
Badge +9
Dank je wel Paul voor dit antwoord. Dat maakt het een stuk helderder voor me. En dat "onkunde" was niet negatief bedoeld hoor. Het lokte in elk geval een antwoord uit waar ik wat aan heb.😏👍
Hopelijk komt het ooit ook nog bij KPN.
Reputatie 7
Badge +25
Dank je wel Paul voor dit antwoord. Dat maakt het een stuk helderder voor me. En dat "onkunde" was niet negatief bedoeld hoor. Het lokte in elk geval een antwoord uit waar ik wat aan heb.😏👍
Hopelijk komt het ooit ook nog bij KPN.

Dat is niet de reden dat ik een uitgebreid antwoord geef hoor.😉 Zodra ik geïrriteerd raak heb ik eerder de neiging om alleen het broodnodige te delen (tip voor de toekomst). Dit was voor mij een kans om juist wat meer achtergrondinfo te geven zonder dat iemand gelijk in de verdediging schiet als je begrijpt wat ik bedoel. Maar fijn dat je hier wat aan hebt in ieder geval.🤙🏽
Reputatie 7
Badge +25
Aangezien ik niets meer van je hebt gehoord Machiel ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord.