Beantwoord

Sonos Playbase of Playbar i.c.m. KPN ITV

• 28 december 2017
  • 4 reacties
  • 456 keer bekeken

dag,

Heeft er iemand ervaring met de combinatie van KPN ITV en de Sonos Playbase of Playbar welke is aangesloten op de optische uitgang van de TV.
Kan ik de KPN afstandbediening gebruiken om het volume van de Playbase harder of zachter te zetten of moet ik allerlei omwegen gaan zoeken om dit werkend fe krijgen.

Marco
icon

Beste antwoord door JeroenB22 29 december 2017, 09:06

Playbar, tweemaal een Play 1, en om af te maken staat er ook de Sub.

Bevalt ons prima, al zou ik de Playbar/base wel bedraad aansluiten in plaats van via de WiFi. Daar kunnen ze wel iets gevoelig voor zijn is mijn ervaring, of je moet echt een superstabiel netwerk hebben. Heb zelf de meegeleverde optische kabel ook vervangen voor een betere/dikkere kabel, gewoon om gekkigheid te voorkomen.

Luister de apparatuur gewoon eens in een winkel. Dat is altijd nog het erstandigste, al klinkt dat ook totaal anders dan bij jezelf thuis 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Ja hoor, dit werkt! Uiteraard wel de KPN afstands even koppelen via de sonos app voor de volume en de mute knop!
Dank voor je reactie Jeroen.
Heb je een Playbar of Playbase en ben je er tevreden over?
Reputatie 7
Playbar, tweemaal een Play 1, en om af te maken staat er ook de Sub.

Bevalt ons prima, al zou ik de Playbar/base wel bedraad aansluiten in plaats van via de WiFi. Daar kunnen ze wel iets gevoelig voor zijn is mijn ervaring, of je moet echt een superstabiel netwerk hebben. Heb zelf de meegeleverde optische kabel ook vervangen voor een betere/dikkere kabel, gewoon om gekkigheid te voorkomen.

Luister de apparatuur gewoon eens in een winkel. Dat is altijd nog het erstandigste, al klinkt dat ook totaal anders dan bij jezelf thuis 🙂
Ik ga je opmerkingen zeker onthouden. Vandaag even luisteren bij de MM. De base wordt een vervanger voor onze Play5 2nd generation.
Mischien in een later stadium nog 2x Play1 erbij.
De Play5 zijn we snel kwijt verwacht ik.

Reageer