Sonos Soundbar volume niet meer te bedienen na koppelen afstandsbediening

  • 3 January 2020
  • 16 reacties
  • 2843 keer bekeken

Ik had de Ab van KPN gekoppeld met m’n lg tv, hierna kan ik geen Sonos soundboard volume meer bedienen. Ik heb code 633 ingevoerd. 
is er een optie voor een factory reset.

Admin: bericht verplaatst vanuit dit topic en nieuw topic aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Badge +12

Ik had de Ab van KPN gekoppeld met m’n lg tv, hierna kan ik geen Sonos soundboard volume meer bedienen. Ik heb code 633 ingevoerd. 
is er een optie voor een factory reset.

Admin: bericht verplaatst vanuit dit topic en nieuw topic aangemaakt.


Welke ontvanger en ab heb je?

 

Motorola na 2014 wit voor en achter ab

Badge +12

Motorola na 2014 wit voor en achter ab


je zou dit eens kunnen proberen:

 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/resetten-afstandsbediening-423976

Nee werkt ook niet, is er geen code , dus geen 633 lg 534 Samsung , maar een basis reset code.

Badge +12

Nee werkt ook niet, is er geen code , dus geen 633 lg 534 Samsung , maar een basis reset code.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/afstandsbediening-resetten-48598

 

Welke Sonos heb je trouwens en hoe is die aangesloten op de tv?

Met optical. Voorheen kon ik hem met de kpn Ab sappen en de volume wijzigen. Nadat ik de code 1 x er in heb gezet ,kan ik De volume niet meer aanpassen. De code heb ik gewijzigd in 534 maar dat mag niet baten.

Badge +12

Deze geprobeerd @G v l ?:

menu vasthouden 5sec totdat het rode lampje 2x knippert, de uitknop links kort intoetsen, dan code 20 intikken en de linker uitknop 3 seconden vast houden en loslaten, dan is de synchronisatie verwijderd.

Reputatie 7

Je moet de afstandsbediening van kpn even opnieuw koppelen in je Sonos app,... 

 

Probleem opgelost voor je volume :slight_smile:

Ja werkt ook niet. Hij moet gewoon terug in de basis. 

Badge +12

Ik geef het voor nu even op. Bij mij werkt het gewoon maar bij loopt alles via de tv.

 

edit: @G v l wellicht een nacht de batterijen er uit halen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @G v l. Welkom op het KPN Forum. Vaak kan je de afstandsbediening resetten door de + en - pool kort met elkaar te verbinden. Laat je ons weten of het gelukt is?

Helaas, heb een schaar op de plus en min gehouden( batterijen eruit) maar dat mag niet baten.

Badge +12

Helaas, heb een schaar op de plus en min gehouden( batterijen eruit) maar dat mag niet baten.


Misschien eens een volledige reset van de itv-box? Dus software opnieuw installeren en terug naar fabrieksinstellingen. Het is een gok maar je weet het nooit..

Reputatie 7

Je moet de afstandsbediening van kpn even opnieuw koppelen in je Sonos app,... 

 

Probleem opgelost voor je volume :slight_smile:

 

Zoals ik al aangaf,... Topicstarter geeft aan dat enkel de sonos niet bediend wordt. Maar zijn tv juist wel. Dus zal die de kpn afstands moeten koppelen in de Sonos app. Tadaa, geluid is weer te bedienen. 

Reputatie 7
Badge +21

@G v l JeroenB22 geeft aan dat je de afstandsbediening moet koppelen in de Sonos app, heb je dit al geprobeerd? Ik ben erg benieuwd of het is gelukt.

Hoe kun je in de Sonos App je afstandbediening koppelen?

Had ook problemen met geluid, kon geluid niet uitschakelen met de afstandbediening van de tv.

Door deze opnieuw te koppelen werkte het weer, echter kan ik nu het geluid van de Playbar niet meer met de afstandbediening regelen.