Beantwoord

Soundbar Hyundai koppelen

  • 9 May 2021
  • 7 reacties
  • 956 keer bekeken

Waarom kan kpn niet een code aanmaken voor de hyundai boom soundbar, echt de meest gekke merken staan in de lijst die wel gekoppelt kunnen worden, maar een soundbar van Hyundai staat er niet in. Ik denk dat u daar mij en een heleboel andere kpn gebruikers erg blij mee zullen maken. 

icon

Beste antwoord door PeterG 11 May 2021, 12:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hyundai?🤔🤔Hmmm.... bij mij persoonlijk gaat er dan altijd een alarmbel af. Nee joh , grapje! Geen idee, ben wel benieuwd waarom het zo is. Succes!

Ja Hyundai klinkt als auto merk, maar je komt hem heel vaak tegen als je hem googled

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op ons forum @CoDeX71!

We hebben helaas geen code voor de soundbar, je kunt de afstandsbediening wel koppelen aan jouw televisie. Voor de soundbar kan je de bijbehorende afstandsbediening gebruiken. @PeterG geeft hier overigens een mooie tip over het gebruik van het geluid van een soundbar, hopelijk heb je daar iets aan :)

Nou, codes voor soundbars zijn er wel degelijk. Alleen is de pdf link nergens op de site te vinden. 
Een scherpe forummer heeft 'm wel gevonden.

HIER vind je de PDF met de codes voor soundbars. Ik zie echter net dat Hyundai daar inderdaad niet in staat. En het is niet KPN maar de fabrikant van de afst.bed. die dat verzorgt natuurlijk.

De ab is te koppelen met diverse soundbars, maar dus niet met allemaal.

N.B. Bij HDMI CEC ondersteuning (tv en soundbar) is het natuurlijk voldoende te koppelen (in te stellen op) de televisie. Die regelt dan vervolgens het volume van de soundbar of versterker.

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor de mooie uitleg en aanvulling Peter! 

@CoDeX71 Ik hoop dat je met de tips en info hier verder komt. Laat het gerust weten als je toch vragen hebt of als we je ergens mee kunnen helpen.

Dank jullie voor jullie tips, ik heb het voor elkaar. Ik heb een Logitech harmony ultimate one afstandsbediening ingesteld en nu werkt het allemaal via hdmi arc. 

Reputatie 7
Badge +19

@CoDeX71 Super, fijn om te horen en dat je het met ons deelt. Mogelijk zijn andere bezoekers er ook weer mee geholpen, mochten ze jouw topic tegen komen :)