Beantwoord

Spaanse zenders

  • 14 June 2019
  • 17 reacties
  • 2159 keer bekeken

Waar zijn de spaanse zenders ??
icon

Beste antwoord door PeterG 14 June 2019, 13:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Nergens. Die zijn er niet (meer).
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Jos! Peters antwoord klopt. Antena3 was de laatste Spaanse zender die we aanboden maar is per 1 juni vervallen. Zie ook Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019
Reputatie 1
Het is erg te betreuren dat KPN geen goede Spaanse zenders in het pakket heeft. Spaans is de op twee na meest gesproken taal in de wereld. Onbegrijpelijk dat dit niet terug te zien is in het zenderpakket. Wil een warm pleidooi houden voor het opnemen van TVE1.

Jammer genoeg geen Spaanse zenders 

 

 

Ziggo heeft tve1 wel in het pakket en vind het zenderaanbod slecht geselecteerd, een grote tekortkoming dat Kpn überhaupt geen enkele Spaanstalige zender in het pakket heeft zitten, denk dat er niets anders op zit dan overstappen op ziggo. 

Reputatie 1

Creo que muchos emigrarán a Ziggo. es una verguenza que kpn no tenga un canal español. pienso en cambiarme

 

Reputatie 1
Het is erg te betreuren dat KPN geen goede Spaanse zenders in het pakket heeft. Spaans is de op twee na meest gesproken taal in de wereld. Onbegrijpelijk dat dit niet terug te zien is in het zenderpakket. Wil een warm pleidooi houden voor het opnemen van TVE1.

Ik ook maar tve1 is niet de beste zender

Reputatie 6
Badge +8

Via satellietontvanger zijn er een aantal (meen een stuk of 10 zo uit mijn hoofd) vrij te ontvangen. 

In haast alle Europese talen een zender, behalve in het Spaans? Notabene een van de meest gesproken talen

ter wereld.  Wat een misser! Hopelijk wordt dit snel

rechtgezet door KPN. Graag dus zsm een Spaanse zender terug in het aanbod!

Het is erg te betreuren dat KPN geen goede Spaanse zenders in het pakket heeft. Spaans is de op twee na meest gesproken taal in de wereld. Onbegrijpelijk dat dit niet terug te zien is in het zenderpakket. Wil een warm pleidooi houden voor het opnemen van TVE1.

Ik ook maar tve1 is niet de beste zender

Wij betreuren deze beslissing van KPN ook, geen Spaanse zenders maar wel een Hindi-pakket???

Goedkope oplossing, Duitse famazon firestick kopen, die in NL is wat duurder. Kun je de TVE app Laden en rijden maar . TVE interactief. Schotelantennes niet meer van deze tijd.

Dus voor eenmalig 40 euro maak jij uit wat jij kijkt. Makkelijk zat

 

Die Duitse met alexa voice werkt prima in NL!!!

 

Dus dat is zelfs nog zonder z.g. sideload oftewel Jailbreak van de firestick. Gooi je aptoide app store op de fire stick kun je alle tv geschikte android-apps er bij installeren en alternatieve Amazon prime viewer die wel de films  afspeelt. Met Nederlands menu. Wel effe firestick registreren bij amazon. Android tv boxen en Apple tv is duur schrot. Niet doen.

Genoeg YouTube instructies hoe e.e.a te doen. Je ziet dus bepaald meer dan TVE. Ander Spaanstalig aanbod ligt in verlengde. Antena3, Telecinco, en hopen meer 

 

Je kunt alleen geen printer aansturen. Doe je maar met je mobieltje 

Firestick werkt met bluetooth keyboard van de action voor 10 euro, wel zo handig. Er is ook een 4K versie, kost 60 euro. Daarna heb je kpn zender aanbod niet meer nodig. Je kunt je afvragen of je die box van hun wel wilt.

Het is erg te betreuren dat KPN geen goede Spaanse zenders in het pakket heeft. Spaans is de op twee na meest gesproken taal in de wereld. Onbegrijpelijk dat dit niet terug te zien is in het zenderpakket. Wil een warm pleidooi houden voor het opnemen van TVE1.

Het is erg te betreuren dat KPN geen goede Spaanse zenders in het pakket heeft. Spaans is de op twee na meest gesproken taal in de wereld. Onbegrijpelijk dat dit niet terug te zien is in het zenderpakket. Wil een warm pleidooi houden voor het opnemen van TVE1.

Ik ook maar tve1 is niet de beste zender

Wij betreuren deze beslissing van KPN ook, geen Spaanse zenders maar wel een Hindi-pakket???

Ik kan niet geloven dat Spaanse zenders minder kijkers krijgen dan de veelvoud aan Duitse splinter zenders enn hindoe zenders. Ik vind het echt niet kunnen dat er geen Spaanse zenders zijn. Kpn verander dit sub.

J de jong

 

Spaanse zenders in het pluspakket aub!!!

We betalen er toch voor!

Reputatie 7
Badge +28

@JdeJongstu 

Ik versta geen woord Spaans.

Duits kan ik prima verstaan en ook zelfs redelijk spreken. Dit geldt wat betreft Duits voor heel veel mensen in ieder geval in het oosten van Nederland.  

In het verleden is gebleken dat de interesse in Spaanse zenders minimaal is. 

Wil je ze wel zien? Kijk dan via de schotel of via internet. 

@JdeJongstu

"Ik versta geen woord Spaans. Duits kan ik prima verstaan en ook zelfs redelijk spreken…" etc. etc…

Wat een populistische taal...en alsof de ene zender ten koste ging van de Duitse zenders. Als dit de oplossing zou moeten zijn om met een minderheid om te gaan...:-(

Â