Beantwoord

spontane reset hmb2260

• 5 januari 2016
  • 5 reacties
  • 352 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Zat vanavond naar NPO 1 HD glas te kijken, ineens ging mijn HMB2260 decoder in een spontane reset, uit en gelijk weer aan. Wat was er aan de hand? Meer mensen hier last van gehad?

icon

Beste antwoord door erwin969 7 januari 2016, 12:06

ik heb nadien geen last meer gehad, dus blijkbaar was het een incident.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge
Ja hier ook het zelfde. Je zit te kijken een dan even uit en dan weer aan ik heb ook de HMB2260. En nieuwe software. Heel raar. Misschien dat de webcar daar antwoord op heeft
Reputatie 2
Badge +3
Ik zag hier boven een soortgelijk probleem van iemand, van zo'n spontane reset. Misschien dat het door een dip in het stroomnet kwam, de laatste dagen in het Noorden van het land hadden mensen hier last van door de kou en ijzel daar. Ik woon dan wel in Flevoland, maar kan zijn dat het er toch mee te maken had. Omdat de lichten in huis ook af en toe flikkerde zonder dat het stroom er echt af ging. Maar goed, allemaal speculatie, wellicht dat het iets anders is. Ik ben benieuwd.

Reputatie 7
Badge +24
; zelf heb ik er wel last van gehad, maar ik woon in Groningen. Een eindje bij je uit de buurt dus. Hoe gaat het nu met je modem? De kou en alles neemt al wat af, maar als je nog steeds problemen ervaart, dan moeten we het in een andere hoek zoeken. Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 2
Badge +3
ik heb nadien geen last meer gehad, dus blijkbaar was het een incident.

Reputatie 7
Badge +24
; gelukkig kun je dan weer ongestoord tv kijken! Bedankt voor je reactie 🙂

Reageer