Beantwoord

Sport 1

• 31 maart 2014
  • 8 reacties
  • 2692 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +4
Heb een uur geleden (21:16) een proefabonnement genomen op Sport 1, dit betreft 3 maand voor €15,- waarbij de eerste twee maanden gratis is en de derde de volle pond.

Nu werd gezegd na 15 minuten kan ik gebruik maken van Sport 1 maar na een uur heb ik nog steeds geen toegang tot de zenders.

Ook onder mijn account is niet te zien dat ik toegang heb tot SPort 1, maar heb wel een bevestigingsmail ontvangen.

Hoe lang duurt het voordat ik toegang heb tot Sport 1??

icon

Beste antwoord door roelfsema 1 april 2014, 20:42

Even een update:

Het blijkt als je een abonnement, proefabonnement enz. afsluit via de site van Sport 1 dat de activatie van het abonnement 10 werkdagen in beslag neemt. De lieve dame van de klantenservice (ben de naam even kwijt maar had een Twents accent) heeft dit uitgezocht omdat er meer klachten binnen waren gekomen.

Inmiddels gaat de aardige dame (sorry) mijn abonnement activeren en kan ik over een uur sowieso naar Sport 1 kijken, en kan ik (wat mijn bedoeling was) dit weekend de F1 kijken met Nederlands commentaar.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Dit moet meteen na aanmelding kunnen.

Wat is de status van je pakketten op dit moment?

Reputatie 3
Badge +4
Dacht ik dus ook, zal vanavond even kijken.
Reputatie 7
Badge +16
Als je vanavond geen beeld hebt zou ik even contact opnemen met de helpdesk.

Reputatie 3
Badge +4
Ga ik dan zeker doen.
Reputatie 3
Badge +1
Beste rolfsema,

Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice? Indien ik iets voor je kan doen, laat het me dan weten!

Met vriendelijke groet,

Jorrit

Reputatie 3
Badge +4
Jorrit,

Nee nog niet, ben nog niet thuis en kan dus net checken of het nu wel werkt.

Kijk ik naar mijn pakketten online via mijnKPN.com staat het er niet bij zie screenshot.

https://

Reputatie 3
Badge +4
Even een update:

Het blijkt als je een abonnement, proefabonnement enz. afsluit via de site van Sport 1 dat de activatie van het abonnement 10 werkdagen in beslag neemt. De lieve dame van de klantenservice (ben de naam even kwijt maar had een Twents accent) heeft dit uitgezocht omdat er meer klachten binnen waren gekomen.

Inmiddels gaat de aardige dame (sorry) mijn abonnement activeren en kan ik over een uur sowieso naar Sport 1 kijken, en kan ik (wat mijn bedoeling was) dit weekend de F1 kijken met Nederlands commentaar.
Reputatie 7
Badge +16
Mooi dat het opgelost is!

Reageer