Sport 1 voetbal

• 21 augustus 2012
  • 1 reactie
  • 9089 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb sinds kort een abo genomen op het Sport1 pakket, allereerst is het jammer dat Sport1 Live niet in HD is maar daar gaat mijn vraag niet over. 

Waarom is er zo'n vreemde kanaalindeling: Sport1 Live, dan tennis en golf, dan de 3 extra kanalen en dan springt het ineens naar Live voetbal 7,8,9, enz. Hoe zit dat?

En waarom heb ik geen beeld op deze kanalen, daar kan je alleen een wedstrijd bestellen, als ik naar de info kijk over het Sport1 pakket wordt toch duidelijk gesproken dat dat inclusief de voetbalkanalen is en zou je iedere live wedstrijd van de CL moeten kunnen zien, toch?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
dat kan toch, Sport1 bestaat uit drie themakanalen gericht op voetbal, golf en tennis. Daarnaast zijn er drie extra kanalen die worden ingezet als er meerdere wedstrijden tegelijkertijd worden uitgezonden. het mooie is dat je livewedstrijden direct vanuit de settopbox kan bestellen per wedstrijd of afnemen op maandbasis. 

TJA zendernummers, kpn moet zorgen dat er voice komt op de afstandbediening, dan kun je gewoon zeggen welke zender of programma je wilt zien en spraakgestuurd internetten.

Reageer