Beantwoord

Sport

  • 21 March 2019
  • 11 reacties
  • 206 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
In het hoofdmenu staat een keuze "Sport". Ik dacht dat het vroeger wat anders was, maar als ik het indruk krijg ik altijd dezelfde tekst: "Er zijn momenteel geen wedstrijden............"

Doe ik iets fout of moet ik een instelling veranderen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 March 2019, 11:22

Bekijk origineel

11 reacties

Mogelijk heb je alle "Live sport on demand" kanalen verborgen. Of een Favorietenlijst aan waar ze geen van allen in voorkomen. In beide gevallen krijg je een leeg overzicht.

Sport is een shortcut naar "Live sport on demand" waar je sportevenementen kunt kopen à € 6. Normaal is het bereikbaar via Menu > Gids > Live sport on demand.

Voor die € 6 krijg je ook nog eens SD beeld....
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @CorL. Wat PeterG schrijft zou zeker het geval kunnen zijn. Heb je al bekeken of de "Live sport on demand" kanalen verborgen zijn?
Reputatie 5
Badge +4
Toch vreemd dat als je alle sportkanalen hebt verborgen(geef je aan geen interesse te hebben) je toch in het hoofdmenu die Sport link in beeld krijgt!!
Net zoals ik alle RTL kanalen heb geblokt wil ik straks(indien KPN hier toe overgaat) geen NLZiet of andere rommel in beeld krijgen.
Softwarematig lijkt me dat geen probleem aangezien KPN alles weet wat hun kijkers doen en laten op de ontvangers. Of moeten we straks net als bij Boeing die software er extra bijkopen!
Goedenavond @CorL. Wat PeterG schrijft zou zeker het geval kunnen zijn. Heb je al bekeken of de "Live sport on demand" kanalen verborgen zijn?
Daar staat al jaren precies hetzelfde.

Wat zou er eigenlijk moeten staan. Nu staat er al jaren dat er niets is.
Reputatie 7
Badge +21
@CorL Zou je op de witte KPN afstandsbediening op [Menu] willen drukken en daarna voor de TV-gids willen kiezen. Staat daar Live Sports in de lijst met tv-zenders, als je naar beneden scrolt. Staan de zenders 260 t/m 283 in de lijst?
@CorL Zou je op de witte KPN afstandsbediening op
[Menu]
willen drukken en daarna voor de TV-gids willen kiezen. Staat daar Live Sports in de lijst met tv-zenders, als je naar beneden scrolt. Staan de zenders 260 t/m 283 in de lijst?


Vikash,

Je scoort, maar niet volledig. Het is een uitstekende voorzet. Ik heb heel veel zenders onzichtbaar gemaakt.

Ik heb 268 tot 283 weer zichtbaar gemaakt. Nu staat er iets bij Sport wat ik nog nooit had gezien.
Mogelijk heb je alle "Live sport on demand" kanalen verborgen. Of een Favorietenlijst aan waar ze geen van allen in voorkomen. In beide gevallen krijg je een leeg overzicht.

Sport is een shortcut naar "Live sport on demand" waar je sportevenementen kunt kopen à € 6. Normaal is het bereikbaar via Menu > Gids > Live sport on demand.

Voor die € 6 krijg je ook nog eens SD beeld....


Peter, ik bregreep je opmerking mogelijk niet. Er staat namelijk Live sport en niet "Live sport on demand" Ik dacht altijd dat het wat oude Fox zenders waren want de lijst is niet bepaald schoon.
Toch vreemd dat als je alle sportkanalen hebt verborgen(geef je aan geen interesse te hebben) je toch in het hoofdmenu die Sport link in beeld krijgt!!
Net zoals ik alle RTL kanalen heb geblokt wil ik straks(indien KPN hier toe overgaat) geen NLZiet of andere rommel in beeld krijgen.
Softwarematig lijkt me dat geen probleem aangezien KPN alles weet wat hun kijkers doen en laten op de ontvangers. Of moeten we straks net als bij Boeing die software er extra bijkopen!


Spacestar,

Ja dit was het. Jammer dat als je advies krijgt van KPN het in de termonilogie is van mensen zijn die met de oude PTT kwaal begiftig zijn. Zelfs als ze er niet bij werken. Ze nemen aan dat iedereen hun terminologie begrijpt, die ze van een voorganger hebben overgenomen. Maar het klopt. Als je all Live sport" kanalen hebt verborgen dan komt er niets. "Live sport" betekent dus "Live sport on demand". Hadden ze natuurlijk ook kunnen zetten. Want ik denk niet eens dat het is commercieel is. Maar gewoon domme luiheid bij de KPN software afdeling om eenvoudige presentaties te maken. (Waar dit niet de enige representant van is). Ze maken wel die Look Alike Netflix rommel voor On Demand films Maar zijn niet instaat om menu's consistent bruikbaar te maken.
Beste CorL. Je hebt gelijk en ook best ongelijk. In de epg worden ze inderdaad (kennelijk) "Live sport x" genoemd. Maar onder MENU > GIDS > ..... staat al jaren "Live sport on demand". Ik heb dus zeker geen last van een "PTT kwaal" ondanks dat ik er niet werk. Ik ben wat dat betreft volkomen gezond. Het was netter geweest als je even opgemerkt of gevraagd had waarom ik, en anderen, het Live sport on demand noemen. I.p.v. een vooringenomen mening te ventileren.

Ik ga echt niet iets x noemen als het y heet. Dat schept alleen verwarring. Het heet Live sport on demand en je vind het in de Live sport kanalen. Duh! 😃
Beste CorL. Je hebt gelijk en ook best ongelijk. In de epg worden ze inderdaad (kennelijk) "Live sport x" genoemd. Maar onder MENU > GIDS > ..... staat al jaren "Live sport on demand". Ik heb dus zeker geen last van een "PTT kwaal" ondanks dat ik er niet werk. Ik ben wat dat betreft volkomen gezond. Het was netter geweest als je even opgemerkt of gevraagd had waarom ik, en anderen, het Live sport on demand noemen. I.p.v. een vooringenomen mening te ventileren.

Ik ga echt niet iets x noemen als het y heet. Dat schept alleen verwarring. Het heet Live sport on demand en je vind het in de Live sport kanalen. Duh! 😃


Beste Peter,

Je mag je aangesproken voelen (daar was ik al bang voor), maar ik heb gezien dat jij duidelijk afstand aan het nemen bent van deze kwaal. Ik heb niet voor niets een Like gegeven bij jouw antwoord. 😉

Soms krijg ik het idee dat vooral bij sommige moderators het doel is om te laten zien hoe goed KPN het doet. In dit forum moeten gebruikers dus kritisch zijn om sommige KPN'ers van hun stoel te laten opstaan en niet meer in de oude PTT stijl te laten werken.
Ah, dank. Verhelderend 😃

De vaste gebruikers staan ook vaak best kritisch t.o. KPN hoor. Je moest eens weten wat we, op de achtergrond, allemaal melden.

Reageer