sport1

• 12 augustus 2012
  • 10 reacties
  • 11325 keer bekeken

Beste Kpn medewerker

Ik heb HDTV via KPN en ben hier zeer tevreden over want het is erg scherp.

Nu heb ik Sport1 erbij genomen maar tot mijn teleurstelling is het Sport1 live kanaal niet in HD

Hoe kan dit? Voordat ik het bestelde stond er dat Sport1 live in HD zou zijn

Bedankt voor de reactie alvast

10 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Beste grunt149,

Sport1 wordt helaas niet in HD uitgezonden. Kunt u aangeven waar u dit heeft zien staan?

Dan dienen wij dit zo snel mogelijk te veranderen.

Met vriendelijke groet,

Ivette

http://www.kpn.com/prive/tv/al-kpn-televisie-klant/sport1.htm

Ik zit nu dus wel minimaal 2mnd aan een abb vast doordat kpn misleidend adverteert.

mvg,

Reputatie 1
Badge +1
Beste grunt149,

Bedankt voor de link. Ik ga dit verder voor u uitzoeken en zodra ik meer weet kom ik terug met een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Hallo

Sport 1 moet hd zijn..... had eerst ziggo en die zend sport 1 hd.. want dat pakket is van canaal digitaal  en die zenden die hd uit .

gr claudio

he claudio

ik ben verhuisd en kan hier helaas geen ziggo ontvangen daarom heb ik kpn. op mijn oude adres had ik ook sport1HD en dit was geweldig met barcelona etc.

Misschien dat KPN alleen sd doorgeeft helaas..

mvg

Tim

Reputatie 1
Ik ben van satelliet overgeschakeld naar ITV, op de sat is Sport1 Live in HD te zien, via ITV niet, erg teleurstellend want als je HD gewend bent..........

Zijn er nog plannen?

Ik vind sowieso de men meer en meer moet gaan inzetten op HD, zeker bij zo'n high end platform als DVB-i.....

Reputatie 1
Badge
Inderdaad. Sport1 zend gewoon in HD uit. Wanneer gaat KPN het in HD doorgeven want in SD is dit niet te bekijken.

Reputatie 1
Het blijft weer oorverdovend stil........

inmiddels is wel door gebuikers duidelijk gemaakt dat Sport1 wel degelijk HD uitzendt maar geen enkele reactie.....

jammer.

Reputatie 3
Badge
Blij met deze discussie!

Ik kijk ook graag Sport1 en ik heb ook een abo hier op gehad via KPN.

Ik heb dit opgezegd vanwege de belabberde beeldkwaliteit bij KPN.

Het is al raar dat KPN Sport1 niet in HD uitzendt, maar de huidige stream is nog minder dan SD...

Ik volg nu Sport1 via een Internet abo bij de zender zelf. Is niet alles, maar wel beter beeld.

Ik verwacht wel meer klachten hierover nu Sport1 de Formule 1 gaat uitzenden.

Je mag toch nl. verwachten dat KPN zeker de abonnementskanalen in HD uitzendt, maar KPN doet het gewoon! Niet! :S

Ach KPN en HD... KPN ziet de klanten nog als melkkoe en gaat er blijkbaar vanuit dat we niet over een HD TV beschikken ofzo gezien het zeer beperkte (standaard) HD pakket (zelfs op glasvezel?!), maar ook door standaard HD zenders zoals Sport1, Eurosport en TNT om te zetten naar SD. Triest. 

Reputatie 3
Badge
"Alle Formule 1-races worden op het hoofdkanaal Sport1 Select HD in HD-kwaliteit uitgezonden. Via de overige lineaire tv-kanalen van Sport1 wordt gelijktijdig de beelden vanuit de cockpit en een zogenaamde Highlights feed uitgezonden. Via de mobiele streamingdienst Sport1 GO zijn alle zes beschikbare Formule 1 live-feeds te bekijken. Op Sport1 zijn alle Formule 1-races zonder reclameonderbreking te zien. De betaalzender zendt naast de Formule 1-races ook de vrije trainingen en kwalificaties live uit. Deze zijn zoveel mogelijk in volwaardige HD-kwaliteit te bekijken. Alleen als er andere grote sportevenementen gelijktijdig plaatsvinden krijgen deze voorrang op de vrije trainingen en kwalificaties van de Formule 1 en zijn deze sportevenementen op Sport1 Select HD te bekijken"

Het zou dus fijn zijn als KPN wat vaart zou maken...

Reageer