Beantwoord

Sport1 op interactieve tv

• 13 maart 2013
  • 1 reactie
  • 6832 keer bekeken

Heb me vorige week al aangemeld via de website van Sport1 voor een Sport1 abbonement met jullie interactieve tv.

Vanwege een abbonementswijziging (omdat ik 10 euro krijg op mijn abbonement) kan ik per 22-3 pas aangesloten worden.

Ik wil juist komend weekend Formule 1 kijken. Is hier niets aan te doen?

Volgens jullie klantenservice moet ik maar "bij de buren gaan kijken".................

icon

Beste antwoord door Jeroen_ 15 maart 2013, 13:27

Beste gloudiesaurus,

Indien er al een andere order loopt (dat kan een ingevoerde korting zijn, upgrade, aanmaken van mailboxen), is het voor ons onmogelijk een nieuwe order (zoals activeren Sport1) in te schieten. Meeste orders, zoals het activeren van tv diensten, zijn in een paar minuten verwerkt. Maar mocht er echt een order openstaan die pas 22-3 geleverd wordt, kunnen we hierin helaas niet veranderen, ook al zou ik het uiteraard graag willen. 

Echter, zonder op de zaken vooruit te lopen, wil ik graag voor je kijken of het daadwerkelijk zo is. Zo niet, kan ik wellicht toch nog het e.e.a. voor je betekenen. Heb je hiervoor in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Beste gloudiesaurus,

Indien er al een andere order loopt (dat kan een ingevoerde korting zijn, upgrade, aanmaken van mailboxen), is het voor ons onmogelijk een nieuwe order (zoals activeren Sport1) in te schieten. Meeste orders, zoals het activeren van tv diensten, zijn in een paar minuten verwerkt. Maar mocht er echt een order openstaan die pas 22-3 geleverd wordt, kunnen we hierin helaas niet veranderen, ook al zou ik het uiteraard graag willen. 

Echter, zonder op de zaken vooruit te lopen, wil ik graag voor je kijken of het daadwerkelijk zo is. Zo niet, kan ik wellicht toch nog het e.e.a. voor je betekenen. Heb je hiervoor in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer