Spotify app bij Meer TV

• 11 november 2015
  • 2 reacties
  • 794 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
KPN levert spotify maar wanneer voegen ze die toe als app in meer tv.

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid + topic naar juiste categorie verplaatst

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi mcv,

Welkom op het forum! Spotify op Méér TV is een verzoek dat ik al vaker voorbij heb zien komen hier. Het staat in de planning om meer apps toe te gaan voegen aan Méér TV, maar welke apps precies, en in welke volgorde is helaas nog niet bekend. Ik zou zelf wel verwachten dat Spotify er uiteindelijk bij zal komen, maar kan daar op dit moment geen definitieve uitspraken over doen. Ik neem in ieder geval je verzoek mee richting de ontwikkelaars :)

Reputatie 7
Badge +20
Erik_ schreef op 12 nov '15 om 21:25u
Hoi mcv,

Welkom op het forum! Spotify op Méér TV is een verzoek dat ik al vaker voorbij heb zien komen hier. Het staat in de planning om meer apps toe te gaan voegen aan Méér TV, maar welke apps precies, en in welke volgorde is helaas nog niet bekend. Ik zou zelf wel verwachten dat Spotify er uiteindelijk bij zal komen, maar kan daar op dit moment geen definitieve uitspraken over doen. Ik neem in ieder geval je verzoek mee richting de ontwikkelaars Smiley Vrolijk

Er wordt gezegd dat er meer apps op MéérTV komen, maar welke apps is niet bekend, ik vind dit wel erg vaag. Sorry! Zou het fijner vinden als dit meer werd gecommuniceerd met de klanten. Want ik vind dit allemaal zo geheimzinnig allemaal. Laat ons nou eens een kijkje nemen in de keuken van KPN. En laat wat meer los van de ontwikkelingen. Wordt moe van die hoge pieten daar in het kantoor van Den Haag. Die beslissen maar, en beslissen maar! En de klantenservice en de klanten weten het meestal als laatste.

, ik neem jou niks kwalijk. Maar vind dat we als klant wel het recht hebben om de ontwikkelingen hiervan op de hoogte mogen zijn. Als ik het desnoods met een nieuwsbrief van KPN.

Reageer