Beantwoord

Spotify niet gratis bij Instap?

  • 22 January 2021
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Wij hebben Alles in 1 instap en de vraag is waarom Spotify niet is geactiveerd?

icon

Beste antwoord door Nick83 22 January 2021, 09:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Spotify zit alleen bij Alles-in-1 Standaard of Premium. Niet bij Instap. 

Dank voor de reactie. Als ik wil overstappen naar Standaard,  wat zijn dan de kosten?

Reputatie 7
Badge +24

Dank voor de reactie. Als ik wil overstappen naar Standaard,  wat zijn dan de kosten?

Dat kan niet. Je kunt het abonnement aanpassen naar de nieuwste abonnementsvorm, dat is Hussel. Oudere abonnementen zijn niet beschikbaar. 

Reputatie 1

Dank voor de reactie. Als ik wil overstappen naar Standaard,  wat zijn dan de kosten?

Dat kan niet. Je kunt het abonnement aanpassen naar de nieuwste abonnementsvorm, dat is Hussel. Oudere abonnementen zijn niet beschikbaar. 

Ik volg ook ff mee , wij hebben thuis ook nog alles pre- hussel. Zijn er nog ander voordelen die ik mis naast Spotify als ik binnen kort zou kunnen overstappen naar glasvezel?

Bedoel internet verandering zal leiden tot andere voorwaarden denk ik.

Reputatie 7
Badge +24

Dank voor de reactie. Als ik wil overstappen naar Standaard,  wat zijn dan de kosten?

Dat kan niet. Je kunt het abonnement aanpassen naar de nieuwste abonnementsvorm, dat is Hussel. Oudere abonnementen zijn niet beschikbaar. 

Ik volg ook ff mee , wij hebben thuis ook nog alles pre- hussel. Zijn er nog ander voordelen die ik mis naast Spotify als ik binnen kort zou kunnen overstappen naar glasvezel?

Bedoel internet verandering zal leiden tot andere voorwaarden denk ik.

Als je ook mobiel bij KPN hebt, dan krijg je het pluspakket gratis. Bij Hussel kost dit € 6,99 en daar krijg je dan 5 euro entertainmentkorting over. Effectief ga je daar dus € 1,99 voor betalen.

Het gratis pluspakket kun je nu omruilen voor FOX Sports/ESPN zonder dat het je 1 cent extra kost. Bij Hussel betaal je gewoon € 12,99. Minus die 5 euro entertainmentkorting word dat dus € 7,99.