Spotify Premium werkt niet

  • 11 August 2020
  • 7 reacties
  • 56 keer bekeken

Beste KPN,

Dit probleem heb ik dus ook. Ook geprobeerd om met de activatiecode die ik had spotify te activeren. Maar ook dit lukt niet. 

Hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn profiel is al volledig ingevuld. Hoor graag van jullie.

Mvg Oijen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Fijn dat het duidelijk is. Laat het ons hier weten mochten we je ergens bij kunnen helpen. 

Uiteraard graag gedaan. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Oijen, welkom op het forum. 

Onder welk abonnement heb jij Spotify? Op basis van je opgegeven gegevens vind ik namelijk geen Spotify account onder je abonnement. 

Beste Alex,

Internet en tv basis geeft hij aan.

Maar ik heb nog een mail waarin staat dat we spotify kregen, met activeringscode. En heb een mail waarna ze spotify verwijderd hebben. Waarom weet ik ook niet.

 

Van Oijen

Reputatie 7
Badge +24

Van wanneer is dat mailtje? Spotify zit namelijk alleen bij Alles-in-een Standaard en Premium pakketten inbegrepen die al sinds 2 jaar niet meer worden gekocht. Die heb jij op dit moment ook niet. 

2016

Reputatie 7
Badge +24

Dan snap ik hem, je hebt destijds een pakket gehad zoals bovengenoemd maar later daar weer van afgestapt. Die pakketten bestaan ook niet meer, dus de enige optie die je hebt is om een Spotify account of Family account erbij te nemen. 

Oké. Ja, maar dan worden er extra kosten in rekening gebracht…

Hmmm….

Bedankt voor de informatie.

 

Mvg

Oijen