Beantwoord

Standard Luik - Ajax op de laptop in Kroatië?

Ik ben in Kroatie, hoe kan ik straks Luik - Ajax kijken op mijn laptop?
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 augustus 2018, 09:25

Via de KPN iTV app (mocht je geen Ziggo Sport Totaal pakket afnemen) en de website www.interactievetv.nl kon je het bekijken via een Freeview van Ziggo. Dit was niet goed vermeld, mijn excuses. Je kan via http://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperview gratis de Freeview aanvragen (alleen vanuit Nederland) en dan wordt ook de zender op de app of iTV online open gezet! Voor volgende week alvast!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Dat gaat niet lukken, iTVOnline is helaas nog niet buitenshuis te gebruiken.
Alleen via de app op iOS of Android is overal iin de EU televisie te kijken.
Reputatie 7
Badge +16
Goedemiddag Nanneedel, welkom op het KPN Forum!

Zoals wjb aangeeft is het inderdaad niet mogelijk om op je laptop buiten je eigen netwerk om iTV online te bereiken. Het kanaal wordt wel opgezet voor de app, dus in Kroatië kan je het wel zien op je mobiele toestel of tablet! Of misschien een kroeg dichtbij zoeken, en kijken of ze het daar uitzenden 😉

Nog een fijn verblijf in Kroatië verder!
Hi Susan,

Hoe kan ik het kanaal vinden die wordt opgezet voor de app?

Ik hoor het graag!
Reputatie 6
Badge +9
Waarom wordt het kanaal ook niet gewoon op de website open gegooid?

https://www.interactievetv.nl/
Reputatie 7
ITVkijker schreef:

Daar heb je buiten de deur toch niets aan.
Reputatie 6
Badge +9
wjb schreef:

ITVkijker schreef:

Daar heb je buiten de deur toch niets aan.

Zoveel mensen zoveel wensen. Als ik achter de desktop zit, dan heb die wedstrijd in een tab open op de achtergrond.

Dan maar een illegale oplossing. Het wordt ons weer moeilijk gemaakt.
Reputatie 7
Badge +16
@Luuk91, het is even zoeken, je moet aardig naar beneden scrollen! Ziggo Sport Select zendt het uit, deze kan je vinden onderaan voor de HD zenders! Hopelijk heb je het op tijd gevonden, ze hebben al een mooi uitgangspunt op dit moment (0-2!).

@ITVkijker, het staat open alleen kan je de web-variant niet gebruiken buiten je eigen netwerk om. Dus heeft het in jouw geval inderdaad niet zoveel zin. Via de app kan je het alsnog (op kleiner scherm) bekijken!
Reputatie 7
Net voor de HD. Zenders.

Reputatie 6
Badge +9
Susan_ schreef:

@ITVkijker, het staat open alleen kan je de web-variant niet gebruiken buiten je eigen netwerk om. Dus heeft het in jouw geval inderdaad niet zoveel zin. Via de app kan je het alsnog (op kleiner scherm) bekijken!

Beide Select zenders zitten potdicht. En natuurlijk zit ik op mijn eigen netwerk.

Reputatie 7
Badge +16
Via de KPN iTV app (mocht je geen Ziggo Sport Totaal pakket afnemen) en de website www.interactievetv.nl kon je het bekijken via een Freeview van Ziggo. Dit was niet goed vermeld, mijn excuses. Je kan via http://go.ziggosporttotaal.nl/main/payperview gratis de Freeview aanvragen (alleen vanuit Nederland) en dan wordt ook de zender op de app of iTV online open gezet! Voor volgende week alvast!

Reageer