Beantwoord

Status alles-in-een pakket (TV+web+tel)

• 18 december 2013
  • 9 reacties
  • 5260 keer bekeken

Vraag over status geleverde diensten: Met de vaste telefoon kan ik alleen bellen en niet gebeld worden. De opnamefunctie van iTV werkt niet. Daarnaast ben ik nieuwgierig wanneer Spotify actief zal zijn. Voor Spotify waarschijnlijk wachten op brief vanuit KPN.

Hoor graag van jullie.

Mvg,

Jaco

icon

Beste antwoord door Jaco77 1 januari 2014, 14:13

Hoi Jessica,

Alles werkt nu naar behoren.

Groeten,

Jaco

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Jaco,

Wanneer is je pakket precies ingegaan? Ik kijk graag de status voor je na, want ik kan me voorstellen dat het ook fijn is dat je gebeld kunt worden. Zou je me je postcode, huisnummer, contractnaam en het vaste telefoonnummer in een privébericht kunnen sturen? Ook zal ik kijken wanneer je de spotify code kunt verwachten.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Zojuist privébericht gestuurd.

Alvast bedankt

Reputatie 4
Badge +6
Beste Jaco77,

Volgens mij is er iets mis gegaan. Ik heb namelijk onder jouw forumnaam geen bericht ontvangen. Zou je hem nogmaals kunnen sturen? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Jessica

Nu wel?

Echt net gestuurd t.a.v. Jessica

Groeten,

Jaco

Reputatie 7
Badge +11
Beste Jaco77,

Houd er wel rekening mee dat het naar Jessica__ gestuurd moet worden.

Dus met dubbel onderliggend streepje achter haar naam.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Deed het in eerste instantie met 1 underscore, dan zou het nu goed moeten komen. :)

Thanks

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Jaco,

Ik heb je berichten inmiddels ontvangen. Fijn te horen dat je vraag m.b.t. Spotify al opgelost is en je de brief hebt ontvangen. Heb je sinds de 16e ook het nummer 1369 gebeld met de vaste telefoon? Dit moet om de lijn te activeren. Kun je me ook zeggen of het lampje van voice ook brandt op de experiabox? Wanneer ik je modem uitlees krijg ik een melding dat het telefoonnummer niet goed geregistreerd staat, dus waarschijnlijk zit hier het probleem in. Zou je me in een privébericht ook nog het betreffende telefoonnummer kunnen sturen, zodat ik er zeker van ben dat het het juiste nummer is?

Wat betreft het opnemen denk ik ook de oorzaak gevonden te hebben. Ik zie dat op je tv profiel het opnemen nog met harddisk geregistreerd staat, echter heb je een nieuwe tv ontvanger waar geen harddisk in zit. Zou je met je afstandsbediening het opnemenpakket willen bestellen? Ik kan je verzekeren dat hier geen extra kosten voor komen, omdat je in je pakketsamenstelling recht hebt op gratis het opnemenpakket. Mocht er onverhoopt toch iets achterweg komen, dan los ik dit uiteraard voor je op.

Alvast bedankt en ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Jessica

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Jaco, 

In dat geval heb ik een ticket voor onze technische dienst aangemaakt. Het telefoonnummer is niet goed geporteerd. Je wordt gebeld wanneer er een oplossing bekend is. Ik hoor graag van je wanneer je bericht hebt gehad! Alvast een fijne jaarwisseling gewenst!

Met vriendelijke groet, 

Jessica

Hoi Jessica,

Alles werkt nu naar behoren.

Groeten,

Jaco

Reageer