Beantwoord

STB-NMC-400

  • 7 January 2021
  • 8 reacties
  • 303 keer bekeken

Met irritante regelmaat verdwijnt het signaal van tv/internet/bellen vaak de laatste tijd .Soms heel even maar meestal wat langer. Als we toevallig tv aan het kijken zijn geeft het de code aan:STB-NMC-400.Je ziet dan constant de expediabox weer “opstarten”We hebben al regelmatig zowel modem als expediabox opnieuw opgestart maar probleem blijft terugkomen.

icon

Beste antwoord door tonymelony 7 January 2021, 10:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +9

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/verbinding-met-zender-verbroken.htm#/

Check eerst dit even @dutchlion69 

Deze had ik al geprobeerd en de lijn geeft geen storing aan.Als deze foutmelding op tv te zien is dan verdwijnt ook internet en vast bellen

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @dutchlion69, welkom terug!

Ik kijk graag even met je mee! Hoe zit de TV ontvanger aangesloten op je experiabox?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb mijn profiel inmiddels ingevuld.De tv-ontvanger zit met de destijds meegeleverde kabel aangesloten op experiabox.Witte kabel met gele connector.Ik heb het idee dat de experabox het probleem is want als ik de foutmelding op tv zie heb ik ook geen internet en kan ik ook niet vast bellen.Deze avond weer de nodige keren geen signaal.

Reputatie 7
Badge +20

Als je internet ook wegvalt @dutchlion69 lijkt het meer een probleem met de verbinding te zijn dan alleen de TV. Ik zie dat je een V7 hebt, die geven vaak dergelijke rare problemen. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Deze ligt morgenmiddag na 14:30 voor je klaar bij de Coop bij jou in de buurt. Je krijgt hier dadelijk nog een bevestiging van. Ik stuur je het adres ook nog even in een privébericht. Laat me vooral weten hoe het installeren gaat en of het daarmee ook opgelost is!

precies dit hebben wij dus ook !!! wij hebben dan een v10 maar wel dezelfde symptomen als hier staat omschreven

 

Zelfde problemen en melding ook hier. Het begint hier na half 9 in de avond, alles herstarten helpt niet.
De check zegt dat alles super werkt...
Vorig jaar nieuw modem gekregen, monteur heeft kabels e.d. vervangen. Ging even goed en nu gebeurd het weer :pensive:

Kan nergens een telefoonnummer vinden van u?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @FredHelen, je kunt hierover met ons bellen op 0800-0402

Voor de medelezers, mocht je dit probleem ook ervaren en de stappen die Tonymelony noemt lossen het probleem niet voor je op. Kun je hiervoor het beste een nieuw topic aanmaken. Gezien de diversiteit in oorzaken en dus oplossingen is het beter om dit per situatie te bespreken. Hierom heb ik dit topic gesloten.