Beantwoord

steeds onderbreken van geluid

  • 14 December 2019
  • 11 reacties
  • 104 keer bekeken

Bij iedere zender haperend geluid en soms valt het beeld weg. Komt dit door het weer?  Hebben internet tv

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 15 December 2019, 21:38

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Maarten19 

Dit zal niet door het weer moeten komen, hoe is jou TV ontvanger aangesloten met de Experiabox? Bekabeld of draadloos met een DVS? En wat is jou maximale snelheid wat je in huis kan hebben? En wat haal je binnen qua internetsnelheid? (Liefs bekabeld meten, niet met WiFi)

Beste Dennis, bekabeld. Hebben 4K tv. Heb het niet via de app

Reputatie 7
Badge +22

Beste Dennis, bekabeld. Hebben 4K tv. Heb het niet via de app

Ik zou graag willen weten wat jou internetverbinding is. Die link heb ik bij mijn vorige bericht geplaatst, zou je dat nog even willen doen?

 

 

Reputatie 7
Badge +22

Dit is heel apart! Je hebt glasvezel, en dan heb je maar 77,8 Mbit/s. Dat is niet goed @Maarten19, zou je die glasvezelkastje eens de stroom eraf van willen halen? En dan na 10 seconden de stekker weer in het stopcontact. En als deze is opgestart de modem eens uit en weer aanzetten.  🤔

3x getest en steeds een andere waarde. 1 e keer na het opnieuw opstarten maar 42 mbps

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Maarten19 en welkom op het forum! Ik zie dat je samen met @Dennis Schreve al het een en ander uitgezocht hebt, super. :smile:  Zo te zien heb je de speedtest via de WiFi gedaan, dan is 82 Mbit/s nog aardig netjes. Zou je je forumprofiel ook aan willen vullen met je adresgegevens? Dan kan ik de verbinding doormeten om te zien of ik daar iets in kan vinden. Heb je ook al een andere HDMI kabel op de ontvanger getest? Ik ben benieuwd of die voor verbetering zorgt en hoor je bevindingen graag! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.  

Het blijkt een tijdelijk probleem te zijn geweest. Heb uitgevoerd wat Dennis had aangegeven. Hierna nog wel even last gehad maar nu alweer een tijdje over. Bedankt in ieder geval. Fijne dagen. Met vriendelijke groet,

Maarten Vogel

Reageer