Beantwoord

Steeds weer inloggen Netflix

  • 18 October 2019
  • 17 reacties
  • 421 keer bekeken

Reputatie 2

Hoi,

Ik kom er zelf niet meer uit dus nu maar via het forum.

Wij hebben een Netflix abo voor 2 devices en wij gebruiken Netflix alleen maar thuis op 2 tv’s. 1 in de woonkamer en 1 in de slaapkamer. We zijn verder nergens anders ingelogd.

Iedere tv is aangesloten met een ARRIS VIP2952 V2 kastje. Kastjes allebei rechtstreeks aangesloten op ExperiaBox V10

Gemiddeld iedere 2 weken ‘klapt’ Netflix eruit op onze slaapkamer. Iedere keer weer opnieuw email adres en wachtwoord invoeren. Echt vreselijk irritant, zeker omdat we dit voorheen nooit hadden met onze Telfort kastjes! 

Beide kastjes gaan nooit van het stroom af en staan altijd Aan of in de StandBy modus.

Wie oh wie kan mij hier helpen met een oplossing? Doe ik iets verkeerd? Is het kastje kapot? Ik heb geen idee!

Alvast bedankt!

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door EuzeBeus 6 November 2019, 17:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 5
Badge +4

@EuzeBeus Probeer de Arris kastjes eens te ruilen/wisselen en kijk of het probleem dan ook weer alleen in de slaapkamer verschijnt.
Heeft u toevallig een smart tv in de kamer?? Misschien daar dan de Netflix app installeren en op die tv kijken zonder de Arris. Succes en laat het even weten!! Wel zo fijn als er een reactie komt.

Reputatie 7
Badge +20

Heb je een SMART TV, kijk dank of het op je tv wel goed werkt. 

Reputatie 2

Heb je een SMART TV, kijk dank of het op je tv wel goed werkt. 

Dank voor reactie. Helaas is de TV in onze slaapkamer geen Smart TV. Ben echt aangewezen op het kastje.

Reputatie 2

@EuzeBeusProbeer de Arris kastjes eens te ruilen/wisselen en kijk of het probleem dan ook weer alleen in de slaapkamer verschijnt.
Heeft u toevallig een smart tv in de kamer?? Misschien daar dan de Netflix app installeren en op die tv kijken zonder de Arris. Succes en laat het even weten!! Wel zo fijn als er een reactie komt.

Hi Spacestar, 

Daar heb ik nog niet aan gedacht! Ik wissel de kastjes om en wacht dan even af. Ik kom hier op terug zodra ik wat kan melden.

Helaas is de TV in onze slaapkamer geen Smart TV. Ben echt aangewezen op het kastje.

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi@EuzeBeus, mijn reactie is door de drukte wat later dan ik had gewild. Wat gek dat je geregeld opnieuw moet inloggen in Netflix op één van de twee tv-ontvangers. Dat zou niet nodig moeten zijn.

Ik zie dat je gelukkig al op weg geholpen bent en goede tips gekregen hebt van Spacestar en Joop :slight_smile: Ik ben ook wel benieuwd of het omwisselen van de tv-ontvangers verschil maakt. We horen graag van je of het is gelukt en wat je bevindingen zijn.

Reputatie 2

Hoi@EuzeBeus, mijn reactie is door de drukte wat later dan ik had gewild. Wat gek dat je geregeld opnieuw moet inloggen in Netflix op één van de twee tv-ontvangers. Dat zou niet nodig moeten zijn.

Ik zie dat je gelukkig al op weg geholpen bent en goede tips gekregen hebt van Spacestar en Joop :slight_smile: Ik ben ook wel benieuwd of het omwisselen van de tv-ontvangers verschil maakt. We horen graag van je of het is gelukt en wat je bevindingen zijn.

 

Hi Alexa,

Ik zou nog terugkomen op dit topic als ik nieuws te melden had. Wel...gisteravond wilde ik Netflix kijken in de woonkamer en kon ik weer opnieuw inloggen. Alle inlog gegevens waren verdwenen inclusief gebruikersnaam! Dit kastje stond dus eerst in de slaapkamer en ik krijg nu toch echt het idee dat er wat mee aan de hand is.

Hoe kan dit opgelost worden want iedere keer opnieuw inloggen is zeer frustrerend. Zoals aangegeven, met de vorige kastjes van Telfort hadden we nooit een probleem. Daarnaast werkt het andere kastje wat we hebben probleemloos.

Ik hoor graag van je.

Gr. Euzebeus

Reputatie 2

@Alexa_ 

 

Was niet helemaal zeker of je mijn bovenstaande reactie al had gezien ;-)

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @EuzeBeus. Klopt, je reactie is me op de een of andere manier door de vingers geglipt, sorry! Goed dat je me even noemt :slight_smile: dank voor de herinnering.

Oke, we weten nu dus dat het probleem mee verhuist met de tv-ontvanger als je ze omwisselt. De andere tv-ontvanger werkt goed en daar hoef je Netflix niet steeds opnieuw in te loggen. Het is duidelijk het het probleem echt in die tv-ontvanger zit. Ik vraag me alleen nog af of je de tv-ontvanger al eens volledig gereset hebt sinds je dit merkt? Je raakt hierdoor geen gegevens zoals bijvoorbeeld opnames kwijt. Je kunt de stappen voor de reset hier vinden

Laat je weten of het is gelukt en of dit verschil maakt?

Reputatie 2

@Alexa_  ja de reset heb ik in het verleden al een paar keer uitgevoerd omdat ik al ergens had gelezen dat daarmee het probleem wellicht opgelost kon worden...maar niet dus :-(

 

Reputatie 7
Badge +19

@EuzeBeus Goed dat je de reset hebt gedaan, jammer dat het niet helpt! Dan gaan we naar een andere oplossing op zoek. Kan je voor mij je postcode en huisnummer toevoegen aan je forumprofiel? Laat je weten wanneer je ze hebt toegevoegd?

Reputatie 2

@Alexa_  hoi, ik heb de gegevens toegevoegd. 

Reputatie 7
Badge +19

@EuzeBeus Dankjewel! Ik heb een melding aangemaakt naar de Technische Dienst met uitleg over wat er aan de hand is. Zij kijken dit voor je na en nemen contact met je op zo gauw ze nieuws of vragen voor je hebben. Ik verwacht dat ze binnen een paar werkdagen contact met je opnemen.

Kan je voor mij alleen nog het serienummer van de betreffende tv-ontvanger toevoegen aan je profiel? Dan geef ik deze er nog bij door. Het serienummer staat op de sticker, op de onderkant van de tv-ontvanger.

Reputatie 7
Badge +19

@EuzeBeus Even een tussentijdse update. De Technische Dienst is nog voor je bezig. Ik heb gevraagd om een update. Heb je het serienummer nog voor me kunnen opzoeken?

Reputatie 2

@Alexa_  Hoi! Ik ben vanmiddag keurig gebeld door iemand van de TD. Uiteindelijk heeft hij besloten dat ik een nw kastje ga krijgen en dan hopen dat het goed gaat! Het oude kastje komt retour.

Ik hou je op de hoogte van de voortgang! 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @EuzeBeus, dat klinkt goed! Ik ben benieuwd hoe het verder is gegaan, ik hoor het wel :relaxed:

Reputatie 2

@Alexa_  Vooralsnog geen problemen! Maar ik klop het af! :grinning:

 

Reputatie 7
Badge +19

@EuzeBeus Dat zal ik voor de zekerheid ook doen :wink: Maar fijn om te horen!