steeds weer zeer trage tuner

• 10 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 4134 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Er is vaak over geklaagd, ook meerdere malen door mij, maar het is nog steeds een probleem, de tuner is zeer traag en dan heb ik het niet over zo nu en dan, vaak duurt het seconden lang voordat hij overschakeld naar een andere zender, ik heb de 1963 tuner weer in gebruik omdat  deze nog het aller redelijkst werkte, de 1853 niet eens uit gaat en ook niet erg veel sneller is, het is in deze tijd toch niet meer te accepteren? de factuur komt wel iedere maand snel en op tijd. Ik wil hier echt een definitieve oplossing voor, ik kan mijn abonnement in augustus ( deze maand dus ) opzeggen als het niet snel beter gaat.

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik heb 3 dagen geleden mijn ongenoegen geuit over de itv tuner, maar niemand van de KPN is hier van onder de indruk, hieronder nogmaals mijn ongenoegen in de hoop dat iemand mij nu wel serieus neemt:

Er is vaak over geklaagd, ook meerdere malen door mij, maar het is nog steeds een probleem, de tuner is zeer traag en dan heb ik het niet over zo nu en dan, vaak duurt het seconden lang voordat hij overschakeld naar een andere zender, ik heb de 1963 tuner weer in gebruik omdat  deze nog het aller redelijkst werkte, de 1853 niet eens uit gaat en ook niet erg veel sneller is, het is in deze tijd toch niet meer te accepteren? de factuur komt wel iedere maand snel en op tijd. Ik wil hier echt een definitieve oplossing voor, ik kan mijn abonnement in augustus ( deze maand dus ) opzeggen als het niet snel beter gaat.

Reputatie 5
Badge +7
Hallo,

Het is momenteel erg druk door bepaalde factoren. We doen ons best onze klanten zo snel mogelijk te helpen, echter kan het zijn dat dit soms enige tijd kan duren. Uiteraard zou de klant daar niet de dupe van mogen zijn, daarvoor mijn oprechte excuses. 

Ik wil graag voor je kijken wat ik kan doen. Zou je in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer kunnen sturen?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer