Beantwoord

Stekker tv-ontvanger kapot

  • 29 March 2020
  • 3 reacties
  • 161 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Hallo,

Ik heb 2 TV ontvangers. 1 boven en 1 beneden. Wanneer ik de TV ontvanger van boven beneden aansluit doet de TV het. Dus de TV ontvanger is NIET stuk. Maar de stekker van boven is het lipje afgebroken. Deze kabel is getrokken door het hele huis heel. De stekkers die in normale omloop zijn passen niet op de TV ontvanger. Kan ik een nieuwe stekker ontvanger zodat ik deze aan de kabel kan zetten boven?

 

Paula

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 29 March 2020, 12:33

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +12

Hallo @PVK ,

 

Wees eens wat duidelijker. “Een stekker” zegt niemand iets. Bedoel je de netwerkkabel? De stekkertjes die daar aanzitten heeft KPN niet. Je kunt ze zelf overal kopen voor €0,50..

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @PVK, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je door een bepaald kapot onderdeel nu geen televisie meer kan kijken. Echter begrijp ik ook niet helemaal wat je bedoelt met 'stekker'. Gaat het om de adapter van de tv-ontvanger? En kan je er anders even een foto van maken? Dan kan ik kijken of ik iets dergelijks kan toesturen of dat je dit zelf moet aanschaffen.

Vul ook alvast je Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer, voor het geval dat ik iets kan nasturen. Kan ik dat bij een volgend bericht meteen doen :wink:

Reputatie 7
Badge +21

@PVK, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gezocht en een nieuwe stekker/ tv-ontvanger gekregen?

Reageer