"stiekeme" zenderwijzigingen per 1 juli !!

• 2 juli 2014
  • 10 reacties
  • 2636 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Op de website kun je de zenderwijzigingen per 1 juli zien ( verder geen bericht van gehad, maar goed) Wat heeft men nu weer uitgehaald.. Op kanaal 32 zat steeds Journaal 24... daar hebben ze nu Disney XD opgezet. Men heeft nog niet eens de moeite genomen om door te geven dat Journaal 24 zou "verhuizen".. Nee, vandaag samen met de helpdesk erachter moeten komen, na enig zoekwerk van beide kanten, dat journaal 24 voort aan op kanaal 43 zit, maar nu komt het, men heeft ook maar stilletjes meteen de naam gewijzigd in NPO Nieuws..... dat is nog eens klantvriendelijk......... niet eens de verplaatsing doorgeven en dan ook nog de naam wijzigen en dit alles zonder berichtgeving. Ook de medewerker van de helpdesk vond dit maar een vreemde gang van zaken....want ook zij wisten dit niet.... Dat is nog eens service waarbij men oog heeft voor zijn klanten (en medewerkers-helpdesk)!!! NIET DUS !!

10 reacties

Reputatie 7
Badge +8
ok, het staat er nu wel tussen als je gaat googlen naar de kpn zenderlijst,

http://www.kpn.com/prive/televisie/interactieve-tv/zenders.htm

Reputatie 5
Badge +6
Die wijziging van naam komt door het idiote gedoe van de NPO, die vindt dat alles nu ineens NPO moet heten. KPN is hier niet verantwoordelijk voor!! Meer duidelijke communicatie was mogelijk wel gewenst over deze en andere wijzigingen.

Reputatie 7
Badge +16
Kennelijk was niet iedereen op de hoogte van de wijzigingen. Misschien is het een idee voor KPN om bij het wijzigen van voorkeuzeposities dit een paar dagen d.m.v. een newsticker onder in beeld te melden?

Onder in beeld bij Disney XD bijvoorbeeld: "Journaal 24 is verhuisd naar kanaal 43"

Ik heb het niet gecontroleerd, maar wat staat er op de infopagina van 999?

Reputatie 2
Badge
bedankt voor de link, staat nu bij mijn favorieten...!!

Reputatie 7
Pimpelmees01 schreef:
Op de website kun je de zenderwijzigingen per 1 juli zien ( verder geen bericht van gehad, maar goed)

Ik wel, per e-mail! Misschien moet je in Mijn KPN nog eens kijken naar het e-mailadres dat je hebt ingesteld om dit soort malings te ontvangen en dat eventueel wijzigen naar een e-mailadres waarop je regelmatig kijkt, of het door laten sturen (dat doe ik).

Reputatie 4
Badge +4
Er was inderdaad aangegeven dat er wijzigingen waren per 02.07 maar het verplaatsen van NPO nieuws en CN was onduidelijk. Overigens heb je aan dit overzicht dat je geeft ook niet echt veel omdat de gegevens niet kloppen. Bijvoorbeeld 31 Cartoon network en 335 Focuz TV zijn niet via itv online te ontvangen terwijl er staat dat dit wel kan, en TV5 is weer wel te ontvangen terwijl er staat dat dit niet kan. Ook staat bij digitenne radio dat 818 sublime FM en 861-864 BBC 1-4 niet te otvangen zijn terwijl ze dit wel zijn.

Zolang KPN niet in staat is om haar eigen overzichten compleet en correct te houden heb je er niet zoveel aan. Hopelijk pakt een medewerker dit nou eens op want doorgeven heeft dus geen nut.

Reputatie 2
Badge
Samenvattend kan ik dus vrij snel concluderen dat KPN ernstig in gebreke is gebleven door het niet geven van een goede voorlichting over de aangebrachte veranderingen..

Nee, ik heb geen mail daarover gehad en JA, mij email adres wat bij kpn bekend is, is wel goed.

Men heeft naar mijn idee hier duidelijk een flinke steek laten vallen in hun voorlichting naar de klanten !!

Reputatie 7
Badge +16
Waarom nou weer "ernstig" in gebreke gebleven? Ik stel me daar iets heel anders bij voor. Er zijn 2 zenders van plaats veranderd. Als jij thuis de stoel op een andere plek zet zonder het je vrouw te vertellen ben jij dan ook "ernstig in gebreke gebleven"?

Reputatie 7
Pimpelmees01 schreef:
Nee, ik heb geen mail daarover gehad en JA, mij email adres wat bij kpn bekend is, is wel goed.

Toevallig in jouw spamfolder terrecht gekomen? En je hebt je wel aangegeven dat je dit soort mail van KPN wenst te ontvangen?

Reputatie 2
Badge
Niet in Spam, en wel aangegeven dat ik die berichten wil hebben... (als ze tenminste compleet zijn). ;-))

Reageer