Beantwoord

Stilstaand beeld op tv-ontvanger

  • 9 December 2019
  • 5 reacties
  • 133 keer bekeken

Ten eerste: ik had 3 ontvangers, 1 er van heb ik 2 maanden geretourneerd omdat mijn dochter het huis uit is. Ik heb nog steeds geen bevestiging van ontvangst nog aanpassing in het maandtarief, hoe zit dat?

Ten tweede: een van mijn ontvangers geeft voortdurend storingen, beeld blijft stil staan terwijl geluid door loopt, opnieuw opstarten helpt eventjes en dan komt de storing weer terug, kan deze worden vervangen?

  1. Kosterman

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 December 2019, 10:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hallo @RuudKost, welkom bij ons op het forum. Ik ga met je meekijken naar beide punten.

Had je de 3e tv-ontvanger alleen teruggestuurd of had je ook aan ons doorgegeven dat je die wilde stoppen? Als je het alleen terugstuurt, gebeurt er namelijk niets met het abonnement, dat moet eerst doorgegeven worden en daarna kan je het apparaat terugsturen. Ik kan dat ook voor je nakijken als je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel invult.

Je hebt nu nog 2 ontvangers over begrijp ik, waarvan eentje haperend beeld heeft. De andere ontvanger heeft dat niet? Zou je beide tv-ontvangers eens van plek kunnen ruilen en kijken of het met de tv-ontvanger mee gaat of dat de andere ontvanger op die plaats dit vertoond? We zien namelijk vaak dat zoiets uit de bekabeling naar de tv-ontvanger komt, het vervangen van de ontvanger helpt dan niet. Ik ben ook benieuwd hoe beide tv-ontvangers met de Experia Box zijn verbonden, is dat met een directe netwerkkabel of met een draadloze verbindingsset?

Ik hoor het graag van je.

Hallo @RuudKost, welkom bij ons op het forum. Ik ga met je meekijken naar beide punten.

Had je de 3e tv-ontvanger alleen teruggestuurd of had je ook aan ons doorgegeven dat je die wilde stoppen? Als je het alleen terugstuurt, gebeurt er namelijk niets met het abonnement, dat moet eerst doorgegeven worden en daarna kan je het apparaat terugsturen. Ik kan dat ook voor je nakijken als je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel invult.

Je hebt nu nog 2 ontvangers over begrijp ik, waarvan eentje haperend beeld heeft. De andere ontvanger heeft dat niet? Zou je beide tv-ontvangers eens van plek kunnen ruilen en kijken of het met de tv-ontvanger mee gaat of dat de andere ontvanger op die plaats dit vertoond? We zien namelijk vaak dat zoiets uit de bekabeling naar de tv-ontvanger komt, het vervangen van de ontvanger helpt dan niet. Ik ben ook benieuwd hoe beide tv-ontvangers met de Experia Box zijn verbonden, is dat met een directe netwerkkabel of met een draadloze verbindingsset?

Ik hoor het graag van je.

Ik heb de derde ontvanger teruggestuurd en opgezegd, NB van jullie het adres opgekregen hoe en waar naar toe ik deze moest sturen, postcode *** en huisnummer **.

 

De ontvangers zijn verwisseld en het stilstaande beel heb ik nu op de andere tv, ergo de ontvanger is mi niet goed svp vervangen

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset?

Reputatie 7

Bedankt voor de gegevens @RuudKost. Op de factuur zie ik 2 tv-ontvangers van ons staan, er wordt geen derde in rekening gebracht dus op de factuur klopt dat. Een ontvangstbevestiging wordt niet gestuurd, dus dat je die niet hebt ontvangen klopt. Na je bericht is het pakket zo te zien ook gewijzigd naar een nieuw Hussel en heb je telefonisch contact gehad met de collega's waarbij ook al een nieuwe ontvanger is toegestuurd. Heb je deze inmiddels ontvangen en werkt het beeld daarmee weer beter?

Reputatie 7

Hoi @RuudKost, ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dat betekent dat het met de nieuwe ontvanger verbeterd is. Als dat niet zo is hoor ik het graag van je.