Vraag

Stilstaand haperend beeld en geluid

  • 9 August 2019
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

Mijn televisiebeeld hapert en staat stil. Inmiddels alle stapen al 5x doorlopen omdat ik steeds weer naar de stappen wordt geleidt. Helaas krijg ik voor geen mogelijkheid contact met een medewerker van KPN zoals dit heel vaak het geval is.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Helaas weer een slechte ervaring met KPN............

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Heeft u een dvs-set in gebruik?
Nee
Badge +19
En de kabel van de ontvanger gaat direct naar de experiabox of zit er nog wat tussen?
Reputatie 7
Badge +24
Pprobeer dan eens een andere kabel.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Wendysnip Ik ga in elk geval met je meekijken, of is het inmiddels al gelukt om via de telefoon of chat iemand te spreken te krijgen. Kun je de situatie iets verder toelichten? Merk je alleen dat de tv hapert, of geldt ook voor internet? Je hebt de ontvanger dus rechtstreeks aangesloten op de Experia Box, lees ik. Heb je 1 ontvanger of meerdere?

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Wendysnip Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op mijn vorige bericht. Ik hoop dat dit is omdat het probleem inmiddels is verholpen. Als je toch nog hulp nodig hebt lees ik graag je bericht!

Reageer