Stingray Brava terug bij KPN

  • 1 April 2019
  • 49 reacties
  • 6561 keer bekeken

Vanochtend heeft KPN de zender Stingray Brava weer toegevoegd aan het pluspakket. U vindt 'm op zendernummer 115. En hij is wederom in HD.

p.s. ook 100 % NL (plus) op 114, TV 538 HD op ... 538 en Love Nature HD op 34 zijn toegevoegd.

Nou ook nog even hier:
https://www.kpn.com/televisie/zenders/extra-zenders.htm

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

49 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi! Klopt, ik zet het algemene topic zo online met alle wijzigingen etc. 🙂
Reputatie 6
Badge +9
En ook TV538 HD op 538 en Love Nature HD op 34. Ik dacht eerst dat het al 1 juli was. Goed werk KPN!👍
Reputatie 7
Badge +25
Goed gespot! Ik voeg dit topic straks samen met de sticky trouwens. Dan zitten we niet met 2 topics.
Oeh, heel scherp. @Alfons
Ga meteen mijn bericht op breedbeeldweetjes weer aanpassen!
Reputatie 4
Badge +1
Hoe lang duurt het over het algemeen voordat de nieuwe zenders ook te bekijken zijn via interactievetv.nl?
Reputatie 7
Badge +25
Hoe lang duurt het over het algemeen voordat de nieuwe zenders ook te bekijken zijn via interactievetv.nl?
Goede vraag. Ik weet het niet precies, maar zal vast niet al te lang duren denk ik. "Later vandaag" is mijn vermoeden.
Hoe lang duurt het over het algemeen voordat de nieuwe zenders ook te bekijken zijn via interactievetv.nl?
Niet alle zenders komen en zijn beschikbaar via KPN online ook. Het is maar net of er met deze zenders afspraken zijn voor ook KPN online.
Reputatie 4
Badge +1

Hoe lang duurt het over het algemeen voordat de nieuwe zenders ook te bekijken zijn via interactievetv.nl?Niet alle zenders komen en zijn beschikbaar via KPN online ook. Het is maar net of er met deze zenders afspraken zijn voor ook KPN online.

Ik ben me er van bewust, maar ik ga er gewoon vanuit dat toegevoegde zenders meestal ook online te bekijken zullen zijn, vanwaar mijn vraag.
En inderdaad, de nieuwe zenders zijn inmiddels ook online te bekijken.
Reputatie 7
Badge +22
Hi! Klopt, ik zet het algemene topic zo online met alle wijzigingen etc. :)
Is die topic er al? 😉 Waarom is dit zo onverwachts een zenderwijziging? Niet dat ik het erg vind, integendeel! Goed gedaan KPN! 😍
Reputatie 7
Badge +22
En inderdaad, de nieuwe zenders zijn inmiddels ook online te bekijken.
Ik keek net op interactieve.nl, en ik zie ze er niet tussen staan. (Browser Safari)
En ook even op Google Chrome gekeken, maar ook daar zijn de zenders nog niet te zien. 😉
Reputatie 7
Badge +25

Hi! Klopt, ik zet het algemene topic zo online met alle wijzigingen etc. :)Is die topic er al? 😉 Waarom is dit zo onverwachts een zenderwijziging? Niet dat ik het erg vind, integendeel! Goed gedaan KPN! 😍

Nee, nog niet. Net te horen gekregen dat het topic morgen online mag (want er staat nog wat meer in dan alleen de zenders die we hebben toegevoegd).

Het gaat niet altijd per 1 juli ook al was dat wel de afgelopen jaren zo... Morgen krijgen jullie alle info. 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Nee, nog niet. Net te horen gekregen dat het topic morgen online mag (want er staat nog wat meer in dan alleen de zenders die we hebben toegevoegd).

Het gaat niet altijd per 1 juli ook al was dat wel de afgelopen jaren zo... Morgen krijgen jullie alle info. :)

Oké, bedankt voor de info! Dan wachten we het af, ben benieuwd! Internetsnelheid omhoog misschien? 😛
Reputatie 4
Badge +1

En inderdaad, de nieuwe zenders zijn inmiddels ook online te bekijken.Ik keek net op interactieve.nl, en ik zie ze er niet tussen staan. (Browser Safari)
En ook even op Google Chrome gekeken, maar ook daar zijn de zenders nog niet te zien. ;)

Ik ben misschien een beetje te voorbarig geweest.
Bij mij staan ze er al tussen (Chrome), maar ik krijg een foutmelding wanneer ik probeer te kijken.
Nog even wachten dus...
Reputatie 7
Badge +25

Nee, nog niet. Net te horen gekregen dat het topic morgen online mag (want er staat nog wat meer in dan alleen de zenders die we hebben toegevoegd).

Het gaat niet altijd per 1 juli ook al was dat wel de afgelopen jaren zo... Morgen krijgen jullie alle info. :)
Oké, bedankt voor de info! Dan wachten we het af, ben benieuwd! Internetsnelheid omhoog misschien? :P

🤐
Reputatie 7
Badge +22


Nee, nog niet. Net te horen gekregen dat het topic morgen online mag (want er staat nog wat meer in dan alleen de zenders die we hebben toegevoegd).

Het gaat niet altijd per 1 juli ook al was dat wel de afgelopen jaren zo... Morgen krijgen jullie alle info. :)
Oké, bedankt voor de info! Dan wachten we het af, ben benieuwd! Internetsnelheid omhoog misschien? :P
🤐

😂🙈
Reputatie 4
Badge +1
Inmiddels zijn de kanalen ook te zien in de app voor Android, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding te zien.

Reputatie 7
Badge +22
Ook ik krijg dat te zien met de nieuwe zenders, zowel met 4G en met me thuisnetwerk WiFi:

Reputatie 7
Badge +9
Geweldig die nieuwe zenders wij zijn muziek liefhebbers ook oranje tv en192 daar maken we veel gebruik van dank je wel kpn. Een trouwe kpn klant al jaren. Ikzelf veel op het forum om mensen te helpen zo ver ik daar van af weet 👍👍😀
Reputatie 4
Badge +1
Zeker geweldig! Vooral Love Nature HD en 538TV HD.
Bedankt KPN! 👍
Reputatie 7
Jammer dat Brava geen grote 1 april grap is, inmiddels is die hier weer verborgen 😂
Grappig totaal TV heeft het over een "forse" uitbreiding dat valt best mee leuk dat wel maar met de weggevallen kanalen de afgelopen tijd nu ook Disney jr heft het elkaar op.
Reputatie 7
Badge +22
Jammer dat Brava geen grote 1 april grap is, inmiddels is die hier weer verborgen 😂
Jij houd er dus niet van! 😜
Reputatie 7
Badge +22

Hoe lang duurt het over het algemeen voordat de nieuwe zenders ook te bekijken zijn via interactievetv.nl?Goede vraag. Ik weet het niet precies, maar zal vast niet al te lang duren denk ik. "Later vandaag" is mijn vermoeden.

De zenders kan ik nu niet vinden op de iPhone 8+ Want ze zijn er weer af! Stingray Classics en TV 538 en 100% NL kan ik niet vinden in de gids! 🤔
Hier staan alle 4 de nieuwe zenders in de gids v.d. Windows-site. In Firefox. Wat de computer overigens een app noemt.
Reputatie 4
Badge +1
Hier staan ze er ook nog steeds tussen, maar zijn ook nog steeds niet te bekijken.