Beantwoord

Stingray Qello app toevoegen aan KPN menu voor live concerten afspelen

• 19 november 2019
  • 2 reacties
  • 125 keer bekeken

Ik heb nu een Internet en TV 4K abonnement inclusief Plus pakket en Spotify. Ik heb via het menu toegang tot allerlei apps. Wat ik mis is een streaming app waarmee ik live concerten op TV kan afspelen. Stingray Qello is zo'n app waarmee je een fantastische keuze hebt uit live concerten. Is het een idee dat KPN deze app aan haar app menu toevoegt? Ik weet zeker dat vele KPN gebruikers daar zeer blij mee zullen zijn. 

icon

Beste antwoord door Bart_ 21 november 2019, 15:52

Hallo @Theo Pols Dat is natuurlijk een leuke suggestie en ik zal 't in elk geval doorzetten. Of zoiets daadwerkelijk doorgevoerd zal worden kan ik je niet vertellen: dat is van veel factoren afhankelijk. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Theo Pols Dat is natuurlijk een leuke suggestie en ik zal 't in elk geval doorzetten. Of zoiets daadwerkelijk doorgevoerd zal worden kan ik je niet vertellen: dat is van veel factoren afhankelijk. 

Dank je wel Bart voor je reactie. Mocht een gratis app niet haalbaar zijn, dan zou ik mij kunnen voorstellen dat KPN, net als dat ze dat met Spotify en Netflix doen, Stingray Qello als betaalbare service gaat aanbieden. Film kijken en muziek luisteren zijn bewezen behoeftes waarvoor mensen bereid zijn te betalen. Gezien de massa's mensen die concerten bezoeken, mag je aannemen dat het kunnen kijken en luisteren naar live concerten net zo hard in een behoefte zal blijken te voorzien. 

Reageer