Beantwoord

Stingray Qello app toevoegen aan KPN menu voor live concerten afspelen

  • 19 November 2019
  • 9 reacties
  • 279 keer bekeken

Ik heb nu een Internet en TV 4K abonnement inclusief Plus pakket en Spotify. Ik heb via het menu toegang tot allerlei apps. Wat ik mis is een streaming app waarmee ik live concerten op TV kan afspelen. Stingray Qello is zo'n app waarmee je een fantastische keuze hebt uit live concerten. Is het een idee dat KPN deze app aan haar app menu toevoegt? Ik weet zeker dat vele KPN gebruikers daar zeer blij mee zullen zijn. 

icon

Beste antwoord door Bart_ 21 November 2019, 15:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Theo Pols Dat is natuurlijk een leuke suggestie en ik zal 't in elk geval doorzetten. Of zoiets daadwerkelijk doorgevoerd zal worden kan ik je niet vertellen: dat is van veel factoren afhankelijk. 

Dank je wel Bart voor je reactie. Mocht een gratis app niet haalbaar zijn, dan zou ik mij kunnen voorstellen dat KPN, net als dat ze dat met Spotify en Netflix doen, Stingray Qello als betaalbare service gaat aanbieden. Film kijken en muziek luisteren zijn bewezen behoeftes waarvoor mensen bereid zijn te betalen. Gezien de massa's mensen die concerten bezoeken, mag je aannemen dat het kunnen kijken en luisteren naar live concerten net zo hard in een behoefte zal blijken te voorzien. 

Reputatie 2

Beste,

 

we zijn nog ondertussen 5 jaar verder en kpn biedt de Amazon prime diensten aan (waar qello onderdeel van is). Is er een app waarin je qello afzonderlijk kunt bekijken? Of moet dit altijd via Amazon? Probleem is dat je geen index hebt in qello nu, dus ie kunt geen nummers selecteren. 
 

 

Hoi @Nick_bird 

Als je de allernieuwste tv box van kpn hebt (TV+ de DIW7022) kun je de app Qello Concerts downloaden uit de play store.

En verder is ie natuurlijk beschikbaar op elk Android-TV of Google-TV apparaat. 😉. Via de Play Store. 

Reputatie 2

Dag Peter,

 

ik heb een experabox v12 en een Arris vip2952, dus werkt het dan niet ? 
 

 

Nee. 

Maar je kunt natuurlijk zelf een Android-TV boxje of een Chromecast Google-TV met afstandsbediening kopen. Op de Arris vip2952 kun je niet zelf apps zetten.

De experiabox 12 geeft gewoon internet door, dus die houdt niks tegen.

Zelf heb ik ook de Arris vip2952 én de Nokia streamingbox 8000.

Reputatie 2

Beste, bedankt voor t antwoord. Onze tv heeft blijkbaar zelf een ingebouwd systeem waarmee je zaken kunt downloaden (ik meen deze: lg oled55c16la). Maar daar kan ik de qello app niet in vinden, wel de Amazon prime app overigens… dus als iemand weet hoe je die qello app kunt zoeken / installeren op deze LG, dan houd ik me aanbevolen.

Klopt, @Nick_bird . LG werkt op basis van WebOS. De app voor QELLO is echter beschikbaar voor Android-TV, Google-TV, Fire TV, Apple TV (box),  Android, iOS. Op de LG gaat het niet lukken. Vandaar dat ik o.a. de Nokia box en de Chromecast gelinkt heb. Er is ook een app voor laptops (app voor laptops???).

Zie: https://qello.com/en/supported-devices

Hier heb ik Tizen als besturing (Samsung) en daar is de app voor Qello ook niet.

Maar dus niet voor smart-tv’s op basis van WebOS (LG) en Tizen (Samsung). We hebben net verkeerd merk (systeem) smart-tv. Nu zou ik ook kiezen voor een tv met Android-TV. Maar ja, voor net geen 100 euro heb ik een boxje er nu bij op dat systeem 😃. Toen was de Chromecast HD met afstandsbediening er nog niet anders had ik die mogelijk erbij gekocht. Maar nu best of both worlds 👍.

Overigens heb ik geen interesse in Qello, maar vind het leuk zoiets uit te zoeken.

 

Reputatie 2

Hey, thanks voor de tip! Had juist LG gekocht omdat die compatibel waren met KPN TV app, dat scheelde me in het tuinhuis weer een extra “apparaat”, maar ik ga zeker even die chromecast HD checken. Bedankt nogmaals!