Beantwoord

storig internet tv Rdam??

• 13 mei 2013
  • 4 reacties
  • 5461 keer bekeken

Is er op dit moment 13-05-2013 22.62 uur een storing met het interactieve tv in de omgeving van Rotterdam???

icon

Beste antwoord door gerrit 14 mei 2013, 11:18

LS 

Bedankt voor de reactie.

Ik heb een paar keer opnieuw opgestart zoals in de gebruiksaanwijzing opgegeven wordt maar dat gaf niet dat de stotterende beelden en het geluid had ook dat probleem beter werden.Later na twee uur heb ik nog een keer geprobeert en was het probleem (spontaan) opgelost.Ik denk toch dat de storing niet door mij verholpen is maar gewoon een KPNstoring is die niet altijd door de KPN gemeld worden. Groeten Gerrit

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Beste Gerrit.

Mocht Maassluis tot de regio behoren, dan is er niets aan de hand.

Reputatie 4
Badge +1
Beste gerrit,

Ervaar je op dit moment nog steeds een verstoring? 

Kan je wel gebruik maken van de diensten internet en/of telefonie? 

Als je een foutmelding krijgt verneem ik graag van je welke dit is.

Als eerste advies wil ik je vragen om de apparatuur opnieuw op te starten.

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

LS 

Bedankt voor de reactie.

Ik heb een paar keer opnieuw opgestart zoals in de gebruiksaanwijzing opgegeven wordt maar dat gaf niet dat de stotterende beelden en het geluid had ook dat probleem beter werden.Later na twee uur heb ik nog een keer geprobeert en was het probleem (spontaan) opgelost.Ik denk toch dat de storing niet door mij verholpen is maar gewoon een KPNstoring is die niet altijd door de KPN gemeld worden. Groeten Gerrit

Reputatie 4
Badge +1
Het kan zijn dat het een inderdaad een tijdelijke verstoring was op het netwerk.

In elk geval fijn te lezen dat het nu weer werkt zoals het hoort te werken. 

Met vriendelijke groet,

Liesbeth

Reageer