Beantwoord

Storing 27 augustus 2019: foutmelding 301 Interactieve TV

  • 27 August 2019
  • 153 reacties
  • 14373 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
STORING: Op dit moment geen interactive TV, Service lampje brand rood,

Internet werkt normaal... op KPN site nog geen melding te zien

Op allestoringen.nl zie ik dat het landelijk is zo te zien

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 August 2019, 08:04

Bekijk origineel

153 reacties

storing 301 blijft in beeld komen , heb alles al geprobeerd
Hier ook hetzelfde dus verwacht dat KPN een storing heeft aan hun kant en dat het probleem niet bij ons ligt.
Bij ons ook foutcode 301. Blijft telkens opstarten tot 20 procent.
Ik heb zojuist getracht contact te krijgen met KPN maar op het bandje werd al verwezen naar een storing. Er wordt aan gewerkt.
Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Foutcode 301
Tv geeft foutcode aan alles gedaan en nog niks en jullie zijn met geen mogelijkheid te bereiken..
Hij blijft storing 301 aangeven heb alles al geprobeerd jammer dat kpn zelf niks aangeeft van een storing en dan ook nog niet te bereiken
Gaat goed met kpn dus niet
Mijn experiabox deed het niet.ik opnieuw op gestart .die doet het nu. maar nu doet het kastje van de tv het niet meer. Stekkers er uit gehaald 5min gewacht en op nieuw er in gedaan en gestart maar hij blijft code 30 1 aan geven
waar komen jullie vandaan. Hier in roermond dezelfde storing. eerst viel alles uit. modem weer aan de gang gekregen maar blijf de foutcode 301 houden.
Foutcode 301 blijft verschijnen sinds vanochtend. Heb de drie stappen die jullie opgeven gedaan, dus ook alle ethernetkabels behalve van tv ontvanger eruit en opnieuw opstarten. Internet werkt gewoon en alle andere apparatuur via ethernetkabels ook.
Het gaat om aansluiting op 6862** **.

Admin: Adresgegevens weggehaald ivm privacy
Wat is het nummer van de klantenservice. Ik heb een storing en zie nergens een nummer staan. Ik heb 0800 0402 gebeld maar dat nummer gaat niet over. Gr Angela
Foutcode 301,experiabox opnieuw gestart,tv modem opnieuw gestart blijf foutcode houden
Ik heb een foutcode 301. En ik heb alles geprobeerd. Maar ook echt alles. Wat moet ik nu doen.
Ik zit in Rotterdam Hoogvliet
Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen iedereen, er is inderdaad een storing met Interactieve tv waarbij je foutcode 301 of 'zender niet beschikbaar' kunt zien. Niet iedereen ervaart dit. We werken hard aan een oplossing en zullen jullie hier op de hoogte houden. Op dit moment is het advies om het af te wachten. Excuses voor het ongemak!

Update 10:40:
Er is een issue gevonden wat waarschijnlijk de problemen veroorzaakt. We gaan nu het signaal omleiden zodat we verder onderzoek kunnen gaan doen naar de oorzaak en dat oplossen. De verwachting is dat, na het omleiden, de meeste klanten weer beeld hebben. Zoals het er nu uitziet gaat het omleiden ongeveer een uur duren.

Update 12:15:
De problemen lijken af te nemen. We hebben nog geen officieel bericht dat de storing is verholpen, maar de eerste positieve berichten staan in het topic.

Update 15:30:
Voor zover we op dit moment weten zouden de problemen door de omleiding opgelost moeten zijn. Herstel van het originele probleem wordt verder aan gewerkt, waarna de omleiding weer opgeheven kan worden. Daar zouden jullie verder geen last van moeten hebben.
goedemorgen ik heb een foutmelding 301 alles geprobeerd wil ik jullie bellen krijg een in gesprek toon zo irritant dit doen jullie er nog wat aan of hoe zit het?😫👹
Niemand neemt op bij kpnis niet bereikbaar en via chat werkt t ook niet
Ik heb ook meldcode 301 alles geprobeerd maar geen succes. BELLEN met kpn lukt niet.... Nummer niet in gebruik
Hoe gaan we dit oplossen? Zijn er werkzaamheden of iets anders ik zou het graag weten.
allemaal blablabla ik heb een fout 301 en ben alle stappen na gelopen maar het probleem werd niet verholpen en vervolgens bel ik naar service van KPN, word je vervolgens meer dan een half uur in de wacht gezet pffffffff...uiteidelijk heb ik maar opgehangen .
ik denk er zullen wel tientallen of misschien wel honderden mensen op deze wijze gedupeerd zijn wanneer ze naar het service nummer bellen . dit probleem is zich voor gaan doen in 2019 want vroeger was het KPN service nr. maklijker te bereiken en werd je dan persoonlijk te woord gestaan, dat noem men service heren van KPN en niet hoe het nu loopt .😡
Ook ik heb de 301 foutmelding.. p beide ontvangers . Alles geprobeerd. Ik kom niet door de chat. De klantenservice is telefonisch ook niet bereikbaar. Ben hier zo klaar mee!
Foutcode 301,experiabox opnieuw gestart,tv modem opnieuw gestart blijf foutcode houden
Ik heb hier op dit moment ook last van. Meerdere mensen? Instructies op tv gevolgd maar na 20% blijft de fout zich herhalen. Kan de nieuwe software niet downloaden
Had jl. zondag foutcode 301. Alles gereset, daarna werkte alles weer. Nu weer foutcode 301. KPN er is iets mis. Graag uw hulp.
Hier hetzelfde probleem. Alles geprobeerd, niets helpt.. beide ontvangers nu. Om gek van te worden!
HIer al vanaf vrijdag na plaatsing nieuwe box storing. Al 2 x monteur geweest straks voor de derde keer. Zo heb je Wi-Fi zo heb je helemaal niks meer. Een miljarden bedrijf dat geen storingen kan verhelpen. Vandaag krijgen ze de laatste kans anders zijn we weg bij kpn.
Reputatie 5
Badge +3
Sinds vanmorgen voor 1e maal storing op de iTV HD TV ontvanger, foutcode 301. We hebben alle aanwijzingen gevolgt echter zonder resultaat. Modem gereset, met en zonder aangesloten kabels, TV ontvanger gereset, ook met en zonder kabels. De tuner is direct op modem aangesloten met kabel.
Tot gisteravond werkte alles normaal en er is aan de aansluiting intussen niets veranderd.

Internet werkt ook normaal en bellen kunnen we ook naar willekeurige nrs.
Interactievetv.nl werkt ook normaal (op pc en laptop), evenals de app op de smartphone.

Storings nr 0800-0402 gebeld maar dat werkt helaas ook niet (tuut-tuut-tuut)

Reageer