Beantwoord

Storing 27 augustus 2019: foutmelding 301 Interactieve TV

  • 27 augustus 2019
  • 153 reacties
  • 13550 keer bekeken


Toon eerste bericht

153 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Ik ben het met je eens, dit mag wel actiever toegepast gaan worden. 😉
Reputatie 7
Badge +28
Waarom wordt er 'zelden' een sms verstuurd bij 'grotere' verstoring zoals vandaag met de interactieve TV ?
Een dergelijke melding geeft aan dat de storing opgemerkt is , meerdere gebruikers er last van hebben en niet alleen ik waardoor ik kan stoppen met allerlei resets etc.

Werkzaamheden en mogelijke 'verstoringen' worden v.t.v. via SMS aangekondigd. waarom deze niet vandaag ???


SMS versturen doen we over het algemeen als we vrij goed weten waar een storing plaatsvindt. Als, bijvoorbeeld, er in de buurt van Ede iets niet in de haak is, dan kunnen we een sms sturen naar klanten in Ede om dit aan te geven. Maar bij deze storing hadden klanten verspreid over het hele land er last van, maar niet iedereen. En in die gevallen kiezen we er meestal voor om geen sms te doen.
Ik begrijp de uitleg en de keuze maar vind het vervelend om informatie te moeten vernemen vanuit de landelijke berichtgeving (o.a. nos.nl) en NIET vanuit mijn provider.

Mijn voorstel is om proactief te berichten bij dergelijke verstoringen middels een 'algemene melding'. Degene die (nog) geen verstoring ondervinden zijn in ieder geval geïnformeerd dat er iets speelt waarvan zij op termijn ook last van kunnen krijgen. Bellen met 0800 04 02 werd op een gegeven moment ook aangegeven dat er problemen waren !

Reageer