Beantwoord

Storing 27 augustus 2019: foutmelding 301 Interactieve TV

  • 27 August 2019
  • 153 reacties
  • 14373 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6
STORING: Op dit moment geen interactive TV, Service lampje brand rood,

Internet werkt normaal... op KPN site nog geen melding te zien

Op allestoringen.nl zie ik dat het landelijk is zo te zien

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 August 2019, 08:04

Bekijk origineel

153 reacties


Hallo iedereen, nog geen nieuws, behalve dan dat de storing nog steeds gaande is. Er is vannacht inderdaad een software update geweest, @DontEatYellowSnow , ik heb echter begrepen dat het hier niets mee te maken heeft. Hopelijk is het snel opgelost!@Marcia_
  • TIP 1: Klanten met een Samsung TV (2017) kunnen wel gebruik maken van de app van iTV. Ik kijk nu tv via de app.
  • TIP 2: En klanten met chromecast kunnen ook via de app van iTV online ook streamen naar de TV en zo TV kijken.
Verder heb ik nog wel last van de storing (Venlo) lekker op je gsm scherm kijken met je dure abbonement
Hier in Rijnsburg nog steeds niks

Hier nog steeds foutcode 301@Den Bosch zou je je modem even uit kunnen zetten en daarna weer aan, ik heb dit ook gedaan. Bij mij werkt het weer, hopelijk bij de meeste! (Venlo)

GE. Alles eruit gehad, en is uiteindelijk software gaan downloaden en doet het weer 🤪🤗
Reputatie 7
Badge +25
Er wordt nog steeds hard gewerkt. De impact neemt steeds verder af, maar is nog niet volledig opgelost.
F301. In Best begonnen om ca. 09:00 uur (hebben wij het voor het eerst gemerkt). Nu is het 13:00 uur en nog steeds geen TV.
Hier doet hij het weer !! Heerlen. Zo erg was het allemaal niet , storingen komen en gaan en als het binnen een halve dag opgelost is dan lijkt het mij geen probleem.
Reputatie 3
Badge
Ikhad éven goede hoop, lampje van internet brandde.. maar helaas, foutcode 301..
Danmaar wachten tot de storing die kpn is gefikst
Reputatie 5
Badge +3
Hier in Oegstgeest ook [1340 uur] weer ontvangst.

Overigens heb ik elders gelezen dat KPN denkt om uiterlijk 16.00 uur overal de storing verholpen te hebben.
Probleem is uit zichzelf opgelost👏🏼
HIer in Veldhoven nog steeds niet opgelost....zucht.....
Reputatie 4
Badge +2
Hier in krommenie geen last van.
Reputatie 7
Badge +22
Hier is die storingsmelding:

Reputatie 7
Badge +16
  • TIP 1: Klanten met een Samsung TV (2017) kunnen wel gebruik maken van de app van iTV. Ik kijk nu tv via de app.
  • TIP 2: En klanten met chromecast kunnen ook via de app van iTV online ook streamen naar de TV en zo TV kijken.

@Dennis Schreve
Zelfs TotaalTV gaat er met je tip vandoor. ;)
https://www.totaaltv.nl/nieuws/op-deze-manier-kan-je-toch-televisie-kijken-bij-storing-kpn-interactieve-tv/
De conversatie voor deze reactie @Widajono
nummer 1, nummer 2, nummer 3, nummer 4

Hmm, ben toch aardig ingevoerd bij KPN maar een geel kastje... Als dat een vergeelde v9 is, die toch echt wit hoort te zijn, is dat ook niet helemaal ok.
Verder is de tv ontvanger toch echt zwart.

Maar ik geloof verder niet in toeval. De problemen die je noemt worden allemaal ook in het centrale topic genoemd. Misschien handig je daar ook even aan te melden en mee te lezen.
Reputatie 7
Badge +22
  • TIP 1: Klanten met een Samsung TV (2017) kunnen wel gebruik maken van de app van iTV. Ik kijk nu tv via de app.
  • TIP 2: En klanten met chromecast kunnen ook via de app van iTV online ook streamen naar de TV en zo TV kijken.
@Dennis Schreve Zelfs TotaalTV gaat er met je tip vandoor. ;)https://www.totaaltv.nl/nieuws/op-deze-manier-kan-je-toch-televisie-kijken-bij-storing-kpn-interactieve-tv/

Wat zijn het voor s****ls! 🤬 Jatten van anderen! Laat ze er dan bij zetten dat een forumlid een tip heeft om toch tv te kunnen kijken!
Reputatie 7
Badge +22
Hallo iedereen, nog geen nieuws, behalve dan dat de storing nog steeds gaande is. Er is vannacht inderdaad een software update geweest, @DontEatYellowSnow , ik heb echter begrepen dat het hier niets mee te maken heeft. Hopelijk is het snel opgelost!
  • @Marcia_TIP 1: Klanten met een Samsung TV (2017) kunnen wel gebruik maken van de app van iTV. Ik kijk nu tv via de app.
  • TIP 2: En klanten met chromecast kunnen ook via de app van iTV online ook streamen naar de TV en zo TV kijken.
Verder heb ik nog wel last van de storing (Venlo) lekker op je gsm scherm kijken met je dure abbonement

@Mrtallieman beter lezen bij de tips, je kunt met Chromecast streamen, op de app van KPN kun je je telefoon laten streamen naar de tv. Dan hoef je ook niet op je gsm scherm te kijken:


Reputatie 7
Badge +16
Wat zijn het voor s*****! 🤬 Jatten van anderen! Laat ze er dan bij zetten dat een forumlid een tip heeft om toch tv te kunnen kijken!

Ja dat zou ik ook gedaan hebben.. Ik las het artikel en dacht al dat ik deze tips vandaag al op het forum gelezen had. Volgens mij is een bronvermelding zelfs wel nodig in dit geval. ;)
(Ik heb je woordkeuze in het citaat al even aangepast). 😅
Reputatie 7
Badge +22

Wat zijn het voor s*****! 🤬 Jatten van anderen! Laat ze er dan bij zetten dat een forumlid een tip heeft om toch tv te kunnen kijken!Ja dat zou ik ook gedaan hebben.. Ik las het artikel en dacht al dat ik deze tips vandaag al op het forum gelezen had. Volgens mij is een bronvermelding zelfs wel nodig in dit geval. ;)(Ik heb je woordkeuze in het citaat al even aangepast). 😅

Ik heb me bericht ook even aangepast @ChrisWissink 😉
Bij mij in Best rond ca. 14:15 uur weer TV. Storing opgelost.
Reputatie 7
Badge +30
Voor zover we op dit moment weten zouden de problemen door de eerdere omleiding opgelost moeten zijn. Herstel van het originele probleem wordt verder aan gewerkt, waarna de omleiding weer opgeheven kan worden. Daar zouden jullie verder geen last van moeten hebben.
Ik heb nu nog steeds geen beeld alleen maar ruis.
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb nu nog steeds geen beeld alleen maar ruis.
@langestoring heb je de modem en de TV ontvanger opnieuw opgestart?
Modem achterop gewoon even stroomloos maken, als de modem geheel is opgestart, daarna de TV ontvanger achterop uit zetten, en daarna weer aan. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@langestoring, dat is niet de bedoeling! Heb je de tips van Dennis al kunnen testen? ik hoor graag of je er nog steeds last van hebt!
Reputatie 1
Wat een mooie dag vandaag , geen storing meer en de wereld is intussen niet vergaan .😀
Waarom wordt er 'zelden' een sms verstuurd bij 'grotere' verstoring zoals vandaag met de interactieve TV ?
Een dergelijke melding geeft aan dat de storing opgemerkt is , meerdere gebruikers er last van hebben en niet alleen ik waardoor ik kan stoppen met allerlei resets etc.

Werkzaamheden en mogelijke 'verstoringen' worden v.t.v. via SMS aangekondigd. waarom deze niet vandaag ???

Admin: bericht samengevoegd met storingstopic

Reageer