Beantwoord

Storing

• 4 juli 2015
  • 11 reacties
  • 1067 keer bekeken

Wij hebben (weer) last van een storing. Televisie doet het niet, telefoon niet, internet niet etc. De enige lampjes op de modem die branden zijn Power en Wireless.
Gisteren en vandaag hadden we al last van onderstaande storing maar nu rond 18u was het weer raak blijkbaar.

StatusOnderwerpTijdProductOpgelostStoring beeld of ontvangst zender 49 ARTE via Interactieve TV

Start: 04-07-2015 08:09

Eind: 04-07-2015 10:00

Interactieve TV
icon

Beste antwoord door jacobienn 7 juli 2015, 13:27

Het probleem is inderdaad verholpen!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Hoe is de experiabox aangesloten? Direct op het IS/RA? Welke experiabox gebruikt u?

Robin
Experia Box v8, ja direct op het IS/RA.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Omdat het Broadband lampje niet brand lijkt het er op dat de verbinding weg is met de wijkcentrale.

Als een reset van de experiabox de storing oplost zou ik de experiabox laten vervangen.
Als dit niet zou is, kan web care misschien de oorzaak achterhalen en eventueel een monteur langs sturen.

Robin
Inmiddels brandt er een derde lampje en dat is het Broadband lampje..
Reputatie 7
Ik had op 21 mei een vergelijkbaar probleem. De storing bleek te zitten in een defecte netwerkkaart in de centrale. Daar zitten zo'n 200 abonnees op dus er waren nog meer getroffenen.

Pas na 2½ dag deed alles het weer. Toen is de kaart eindelijk vervangen.

http://forum.kpn.com/t5/Interactieve-TV/GEEN-internet-GEEN-televisie-en-GEEN-telefoon/td-p/333333

En het komt vaker voor:

http://forum.kpn.com/t5/Vast-bellen/geen-Internet-geen-vaste-telefoon/td-p/338254

...en het kan nog erger:

http://forum.kpn.com/t5/Internet/Voortdurende-storing-interactieve-TV-Internet-en-bellen/td-p/335814

dus: Webcare! Help wanted.

Heel vervelend, ik moet er toch niet aan denken om nog 5 dagen zonder te zitten.. Wij wonen overigens in Harmelen, gemeente Woerden, maar het kan dus zijn dat het meerdere regio's betreft. Hopelijk kan webcare er even naar kijken inderdaad.
hier precies het zelfde probleem

al een week of 2-3

kom op kpn oplossen dit probleem

het zit in de wijkkast

Reputatie 7
Badge +28
: Allereerst sorry voor de late reactie! Extra vervelend tijdens zulke grote storingen. Mijn excuses.

: Ik begrijp dat er een storingsmelding is aangemaakt. Vanmorgen is een monteur naar de centrale geweest, er is teruggekoppeld dat het probleem is verholpen. Er wordt nog contact met jou opgenomen om te bevestigen dat het daadwerkelijk weer in orde is.

: Ik begrijp dat je ook al in contact bent met Koen. Ik hoop dat een nieuwe Experiabox deze problemen verhelpt, metingen op de lijn lijken goed, maar we zien hier ook dat de verbinding sommige dagen erg vaak uitvalt.

Het probleem is inderdaad verholpen!
Ik probeer al twee dagen een site bij te werken en ik blijf de 530 storing krijgen.
Al mijn instelingen staan goed!
Heeft jullie FTP server een storing?

Reputatie 7
. Het best maak je een nieuw onderwerp aan in het onderdeel Internet. Dit is een opgelost (!) topic in het onderdeel Interactieve tv. De kans dat KPN webcare dan komt is uiterst minimaal.

Klik hier om een nieuw onderwerp te starten in "Internet".

Ik kan je verder geen antwoord verschaffen. Ik maak mijn site geheel online. (zgn weblog)

Reageer